eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoBudowa, rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Starej Łubiance



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Starej Łubiance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dca5927-ab0e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Starej Łubiance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dca5927-ab0e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036058/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Starej Łubiance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.2023-I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie i przebudowie świetlicy wiejskiej w Starej Łubiance oraz uzyskanie, w imieniu i na rzecz zamawiającego, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego.

2. Rozbudowa polega na budowie sali wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej wraz szatnią, sanitariatami, pomieszczeniami magazynowymi i gospodarczymi oraz aneksem kuchennym i komunikacją. Rozbudowa dotyczy budynku o jednej kondygnacji nadziemnej, bez podpiwniczenia z dachem płaskim, dwuspadowym. Zakres opracowania obejmuje:
• przebudowę i budowę nowych powierzchni utwardzonych, ciągów komunikacyjnych, budowę nowego ogrodzenia ażurowego, panelowego, prefabrykowanego z bramą wjazdową, dwuskrzydłową,
• ukształtowanie terenu wraz z budową ścian oporowych, betonowych,
• budowę nowych powierzchni utwardzonych komunikacji wewnętrznej z płyt betonowych, ażurowych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym dwóch dla osób niepełnosprawnych,
• plac manewrowy do celów ochrony przeciwpożarowej o nawierzchni naturalnej przepuszczającej wody opadowe z kruszywa kamiennego, łamanego, ze skały litej, stabilizowanego mechanicznie,
• budowa pomieszczeń: sali wielofunkcyjnej na 150 osób, sanitariatów (dla kobiet, mężczyzn i dla osób niepełnosprawnych), szatni, pomieszczenia gospodarczego, aneksu kuchennego, komunikacji wewnętrznej, sceny sali wielofunkcyjnej, szatni (męska i damska ) wraz z węzłami sanitarnymi, pomieszczeń technicznych,
• budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych,
• przebudowę mediów infrastruktury technicznej: przyłącze wody (z istniejącej sieci gminnej dz. nr 1/3) z hydrantem zewnętrznym, nadziemnym do celów przeciwpożarowych, przyłącze kanalizacji sanitarnej (do istniejącej gminnej kanalizacji sanitarnej dz. nr 1/23), instalację elektryczną zalicznikową do budynku (złącze ZKP),
• lokalizację mikro-instalacji pod panele fotowoltaiczne o mocy instalacji 20,0 kW,
• instalację dostępu do sieci LAN oraz monitoringu CCTV,
• monitoring wewnętrzny i zewnętrzny,
• instalację wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, instalację grzewczą oraz ciepłej wody użytkowej zasilane z gruntowej pompy ciepła, instalację elektryczną, oświetleniową, gniazdkową, awaryjną, ewakuacyjną p.poż., napadu, włamu, monitoring oraz instalację odgromową.
• ogrzewanie części projektowanej budynku za pomocą pompy ciepła, gruntowej o głębokości otworów technologicznych, które nie przekraczają głębokości 100m.
• dla sali wielofunkcyjnej wentylację mechaniczną, nawiewno-wywiewną z odzyskiem ciepła oraz instalację klimatyzacji. Dla pozostałych pomieszczeń wentylacja grawitacyjna częściowo wymuszona: nawiew poprzez nawietrzaki higrosterowalne, dwustrumieniowe umieszczone w górnych ramach okiennych, wywiew poprzez projektowane kanały wentylacyjne w projektowanych kominach za pomocą wentylatorów wyciągowych, które są uruchamiane po włączeniu oświetlenia lub czujki ruchu.
• Dostawa i montaż tymczasowych drzwi oddzielających część nową świetlicy od części istniejącej. Parametry drzwi: drzwi aluminiowe, przeciwpożarowe, wyposażone w dwa skrzydła i samozamykacz o odporności ogniowej EI30, szer. 210 cm.

3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje przebudowy i termomodernizacji istniejącego budynku świetlicy w Starej Łubiance.

4. Nasadzenie drzew, krzewów oraz zieleni trawiastej nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.

5. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

7. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (rozbudowa i przebudowa jednego budynku kubaturowego o powierzchni zabudowy 668,25 m2 i kubaturze ogółem 3 920,60 m3) oraz technologia jego wykonywania. Rozbudowywany obiekt stanowi spójny i zwarty ustrój budowlany składający się z elementów konstrukcyjnych, instalacji wewnętrznych, urządzeń technicznych, elementów zagospodarowania terenu oraz elementów wyposażenia. Wszystkie wymienione wyżej elementy są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność budowy budynku, brak wyboru wykonawcy nawet jednej część, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6740000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7994040,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6498000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pil-Building Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572087222

7.3.3) Ulica: Bydgoska 33/3

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6498000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.