Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151123/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158643110
1.5.8.) Numer faksu: 158643619
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c53346d-ff2e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003186/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1475609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0835T Grzybów - Wymysłów w miejscowości Sichów Duży.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0835T Grzybów – Wymysłów. Zakres robót obejmuje:
- przebudowę chodnika na dojściach do przejścia,
- montaż płytek ryflowanych kierunkowych antypoślizgowych oraz płytek ostrzegawczych antypoślizgowych dla osób niewidomych,
- montaż progów wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu, a także wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
- wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym (tabliczki T – 27, znaki ostrzegawcze A-11a "Próg zwalniający", znaki B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km"),
- montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
- wymieniona nawierzchnia z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.1 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1035T ul. 11- go Listopada w Staszowie w obszarze skrzyżowania z drogą powiatową nr 1034T ul. Langiewicza w Staszowie.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejących trzech przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1035T ul. 11- go Listopada w Staszowie w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1034T ul. Langiewicza w Staszowie. Zakres robót obejmuje:
wymianę kostki brukowej na wyniesionym skrzyżowaniu, z
montaż przed każdym przejściem płytek ceramicznych ostrzegawczych oraz kierunkowych przeznaczonych dla osób niewidomych,
odtworzenie i uzupełnienie oznakowania poziomego oraz pionowego w obszarze oddziaływania ww. przejść dla pieszych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
wykonanie doświetlenia wszystkich trzech przejść poprzez montaż 2 szt. lamp przy każdym przejściu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.2 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0825T Łubnice - Słupiec w miejscowości Łubnice.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0825T Łubnice - Słupiec. Zakres robót obejmuje:
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wymieniona nawierzchnia z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.3 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica - Oleśnica - Połaniec w miejscowości Oleśnica.Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica - Oleśnica - Połaniec w miejscowości Oleśnica. Zakres robót obejmuje:
wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia wraz z zamontowaniem płytek ryflowanych kierunkowych antypoślizgowych oraz płytek ostrzegawczych antypoślizgowych dla osób niewidomych,
montaż progów wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu,
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" z tabliczką T-27 wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym (tabliczki T – 27, znaki ostrzegawcze A-11a "Próg zwalniający", znaki B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km"),
montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wymieniona nawierzchnia z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.4 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0115T Kępa Lubawska - Pacanów - Oleśnica - Strzelce w miejscowości Oleśnica.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0115T Kępa Lubawska - Pacanów - Oleśnica - Strzelce. Zakres robót obejmuje:
wykonanie w obrębie przejścia chodnika wraz z zamontowaniem płytek ryflowanych kierunkowych antypoślizgowych oraz płytek ostrzegawczych antypoślizgowych dla osób niewidomych,
wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
montaż znaków pionowych aktywnych w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż progów zwalniających wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu wraz z oznakowaniem pionowym w postaci znaków ostrzegawczych A-11a "Próg zwalniający" oraz znaków zakazu B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km",
montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w obrębie przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.5 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka w miejscowości Jurkowice.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice – Wiśniówka. Zakres robót obejmuje:
wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia,
wykonanie progów wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu,
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywne w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.6 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0781T Bogoria - Pokrzywianka w miejscowości Bogoria.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0781T Bogoria – Pokrzywianka. Zakres robót obejmuje:
wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie znaków pionowych aktywnych w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
wykonanie po stronie prawej dodatkowego chodnika na dojściach do przejścia oraz przebudowę chodnika po stronie lewej,
wykonanie progów zwalniających wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu,
wykonanie oznakowania pionowego w postaci znaków ostrzegawczych A-11a "Próg zwalniający" oraz znaków zakazu B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km",
montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z zamontowanym czujnikiem zmierzchu,
wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.7 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0791T Sztombergi - Sulisławice w miejscowości Bukowa.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0791T Sztombergi – Sulisławice. Zakres robót obejmuje:
budowę obustronnego chodnika,
wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego,
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.8 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0813T Wiśniówka - Niekrasów w miejscowości Niekrasów.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0813T Wiśniówka – Niekrasów. Zakres robót obejmuje:
budowę obustronnego chodnika,
wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego,
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na przejściu dla pieszych wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż barierek ochronnych U-12a wzdłuż chodnika.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.9 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0035T Brzeziny - Szydłów - Kotuszów w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 0828T Życiny - Korytnica - Kurozwęki w miejscowości Kotuszów.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w miejscowości Kotuszów. Zakres robót obejmuje:
wykonanie w obrębie odziaływania przejścia chodnika (na dojściach do przejścia),
wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.10 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0033T Potok - Grabki Duże w miejscowości Brzeziny.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0033T Potok - Grabki Duże. Zakres robót obejmuje:
wykonanie po stronie lewej i prawej chodnika na dojściach do przejścia,
wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnych w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż dwóch lamp o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wykonanie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.11 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica- Oleśnica - Połaniec w miejscowości Zrębin.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica- Oleśnica – Połaniec. Zakres robót obejmuje:
wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia,
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż dwóch lamp o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wymianę nawierzchni z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.12 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec w miejscowości Ruszcza.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza – Słupiec. Zakres robót obejmuje:
wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia,
wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
montaż dwóch lamp o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
wymianę nawierzchni z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.13 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132796,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441662,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97512,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143826,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132677,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154669,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218182,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321622,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218182,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617
7.3.3) Ulica: Rakowska 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218182,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198831,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273939,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198831,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198831,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151516,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222987,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151516,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151516,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196627,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256919,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196627,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617
7.3.3) Ulica: Rakowska 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196627,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278927,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105674,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121659,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105674,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105674,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116308,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143399,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116308,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116308,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego
- "Zakup elementów umundurowania w roku 2025."
- "Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Obłożenia operacyjne
- "Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego" w ram. fun. sołeckiego na rok 2025 dla m.: Dobra, Krzywołęcz, Krzczonowice, Oględów, Smerdyna, Wiśniowa Poduchowna, Wola Osowa, Wólka Żabna, Podmaleniec.
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Ul. Pylna - budowa oświetlenia na działce nr 36/3 obr. K-7 w Krakowie
- "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzegu Dolnym - Etap I"
- Remont nawierzchni chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Lubina.
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- "Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin"
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.