Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00220720/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291020126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica, 2
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3750850, 41 3750852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpkonskie.zamowienia@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334d6175-2732-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004121/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
1.2.2 Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.3431.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291203,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania) zawarty jest :
Dla Części 1- w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ I. Określenie dostaw.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej
nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2021/ 2022.
2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56
3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych ,
Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2021/ 2022..
w ilości 8000 ton. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw
na wezwanie Zamawiającego .
4. Cena dostarczenia 1 tony piasku obejmować będzie :
- pozyskanie – zakup piasku
- koszt transportu do Obwodu Drogowego
- rozładunek piasku na składowisku
- zysk i ryzyko Wykonawcy
5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie
będą występować w sezonie zimowym 2021/ 2022.., a od nich w głównej mierze
uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na
nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych
dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu .
Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą
umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia
Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 tony
piasku .
6. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie :
- jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic )
powiatowych – stosowany samodzielnie
- do wykonania mieszanki piasku z solą
7 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania :
- uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2 mm
- piasek nie może zawierać :
- zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków
- zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni, kamieni )
- zawartość ziaren pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 %
II. Warunki dostawy.
1. Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Grupy Interwencyjnej z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych.
2. Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Grupy Interwencyjnej, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu.
Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu –
spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego
piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę
faktury zamawiającemu.
3. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazała się mniejsza od deklarowanej lub odbiegała od jakości materiału określonego w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych określonych w załączonym wzorze umowy
4. W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa brutto która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin .
III. Warunki zapłaty
1. Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku na podstawie faktury VAT .
2. Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.5.) Wartość części: 162536,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022 Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2021/ 2022 w ilości 600 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic). 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie 2021/ 2022.w ilości ogólnej – 600 ton .Miejsce dostawy: plac składowy Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56.
Wykonawca dostaw soli zapewni rozładunek dostarczonej soli.
2. Dostarczona sól drogowa niezbrylająca spełnić musi wymagania:
skład chemiczny: NaCl – 90,0% min,
SO4 -2 - 3,0% max,
H2O - 3,0% max,
części nierozpuszczalne w wodzie - 8,0% max
antyzbrylacz K4Fe(CN)6 –20,0 ÷ 40,0 mg/kg,
granulacja: ziarna powyżej 8 mm – 10% max,
ziarna poniżej 1 mm - 60%max.
Wykonawca dostaw dla oferowanej soli posiadać musi:
- atest higieniczny,
- badania chemiczne lub podobny dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji, oraz pozytywną opinię o przydatności soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg.
- wszystkie atesty i certyfikaty mówiące o przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej winne być sporządzone w języku polskim .
3. Przewidywane dostawy w poszczególnych miesiącach sezonu zimowego 2021/2022 wynosić będą:
- do dnia 5 listopada 2021 r. – 150 ton
- do dnia 20 grudnia 2021 r. – 150 ton,
- do dnia 24 stycznia 2022 r. – 150 ton,
- do dnia 20 lutego 2022 r. – 150 ton.
Warunki i pozostałe ustalenia dotyczące realizacji dostaw soli zawiera załączona szczegółowa specyfikacja techniczna „na: zakup i dostawę soli kamiennej drogowej niezbrylającej w stanie luźnym”.
4. Zamawiający nie będąc w stanie przewidzieć warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2021/ 2022, od których uzależnione jest zużycie soli, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia dostaw .
Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia
5. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonej soli wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy.
Gdyby faktyczna ilość soli okazała się mniejsza od deklarowanej lud odbiegała od jakość materiału określonym w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych .
6. Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich zapewnia środki finansowe i terminową zapłatę należności Wykonawcy za dostarczone ilości soli na podstawie faktury VAT
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 195643,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trade New Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772365124
7.3.3) Ulica: Wola Kłucka 254 A
7.3.4) Miejscowość: Mniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213282,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213282,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213282,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe- Budownictwa „TRASA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000822
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213282,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: Piasek naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.