eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieCzęść 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022 Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291020126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica, 2

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3750850, 41 3750852

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpkonskie.zamowienia@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334d6175-2732-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004121/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022

1.2.2 Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.3431.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291203,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania) zawarty jest :
Dla Części 1- w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ I. Określenie dostaw.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej
nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2021/ 2022.

2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56

3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych ,
Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2021/ 2022..
w ilości 8000 ton. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw
na wezwanie Zamawiającego .


4. Cena dostarczenia 1 tony piasku obejmować będzie :
- pozyskanie – zakup piasku
- koszt transportu do Obwodu Drogowego
- rozładunek piasku na składowisku
- zysk i ryzyko Wykonawcy
5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie
będą występować w sezonie zimowym 2021/ 2022.., a od nich w głównej mierze
uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na
nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych
dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu .

Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą
umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia

Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 tony
piasku .

6. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie :
- jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic )
powiatowych – stosowany samodzielnie
- do wykonania mieszanki piasku z solą

7 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania :
- uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2 mm
- piasek nie może zawierać :
- zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków
- zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni, kamieni )
- zawartość ziaren pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 %

II. Warunki dostawy.

1. Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Grupy Interwencyjnej z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych.

2. Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Grupy Interwencyjnej, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu.
Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu –
spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego
piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę
faktury zamawiającemu.

3. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazała się mniejsza od deklarowanej lub odbiegała od jakości materiału określonego w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych określonych w załączonym wzorze umowy

4. W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa brutto która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin .

III. Warunki zapłaty

1. Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku na podstawie faktury VAT .
2. Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.5.) Wartość części: 162536,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022 Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2021/ 2022 w ilości 600 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic). 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie 2021/ 2022.w ilości ogólnej – 600 ton .
Miejsce dostawy: plac składowy Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56.
Wykonawca dostaw soli zapewni rozładunek dostarczonej soli.

2. Dostarczona sól drogowa niezbrylająca spełnić musi wymagania:
skład chemiczny: NaCl – 90,0% min,
SO4 -2 - 3,0% max,
H2O - 3,0% max,
części nierozpuszczalne w wodzie - 8,0% max
antyzbrylacz K4Fe(CN)6 –20,0 ÷ 40,0 mg/kg,
granulacja: ziarna powyżej 8 mm – 10% max,
ziarna poniżej 1 mm - 60%max.

Wykonawca dostaw dla oferowanej soli posiadać musi:
- atest higieniczny,
- badania chemiczne lub podobny dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji, oraz pozytywną opinię o przydatności soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg.
- wszystkie atesty i certyfikaty mówiące o przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej winne być sporządzone w języku polskim .
3. Przewidywane dostawy w poszczególnych miesiącach sezonu zimowego 2021/2022 wynosić będą:
- do dnia 5 listopada 2021 r. – 150 ton
- do dnia 20 grudnia 2021 r. – 150 ton,
- do dnia 24 stycznia 2022 r. – 150 ton,
- do dnia 20 lutego 2022 r. – 150 ton.
Warunki i pozostałe ustalenia dotyczące realizacji dostaw soli zawiera załączona szczegółowa specyfikacja techniczna „na: zakup i dostawę soli kamiennej drogowej niezbrylającej w stanie luźnym”.
4. Zamawiający nie będąc w stanie przewidzieć warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2021/ 2022, od których uzależnione jest zużycie soli, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia dostaw .

Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia
5. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonej soli wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy.
Gdyby faktyczna ilość soli okazała się mniejsza od deklarowanej lud odbiegała od jakość materiału określonym w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych .
6. Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich zapewnia środki finansowe i terminową zapłatę należności Wykonawcy za dostarczone ilości soli na podstawie faktury VAT

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 195643,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trade New Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772365124

7.3.3) Ulica: Wola Kłucka 254 A

7.3.4) Miejscowość: Mniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-080

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213282,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213282,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213282,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe- Budownictwa „TRASA” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000822

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213282,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.