eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawierciePrzeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: "Instrukcja kancelaryjna (...) realizowane w ramach projektu "Plan Rozwoju Lokalnego (..) w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego (.)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna (...) realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego (..) w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego (.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna (...) realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego (..) w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego (.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95d59b64-0b4f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia p.n. ,,Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia, tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszonym w dniu 27.04.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zamówieniu 2023/BZP 00196522/01), nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-01fb29d2-e4ee-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.33.2023.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 551976,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

2. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 2 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.

3. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 20 osób w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 2 grupy (po 10 osób w grupie tj.: 2 grupy x 10 osób = 20 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.

4. Dla każdej z 2 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 2 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.

5. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.

6. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.

7. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

8. Opis szkolenia:
Wdrożenie w jednostce systemu elektronicznego zarządzania dokumentem to w najbliższym czasie największe wyzwanie administracji publicznej, szczególnie tam, gdzie dotychczas funkcjonuje wyłącznie system tradycyjny. Bez właściwego stosowania systemu tradycyjnego w danej jednostce nie da się bezproblemowo przejść na system elektroniczny. Szkolenie obejmuje wiedzę na temat prowadzenia obu systemów prowadzenia dokumentacji w urzędzie, ich zalety i wad oraz sposobów wdrażania zapowiadanych zmian.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do zaproszenia do udziału w negocjacjach.

10. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach.

11. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

12. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avenhansen Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772295062

7.3.3) Ulica: Podłącze 31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-218

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu, Zamawiający skrócił nazwę zadania. Pełna nazwa to: Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Instrukcja kancelaryjna w administracji publicznej. System tradycyjny i EZD” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.