Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00238522/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych sezonie 2021/2022 w RDW Zamość - zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 6639
1.5.8.) Numer faksu: (84) 638 6639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0d597dc-317b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych sezonie 2021/2022 w RDW Zamość - zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d597dc-317b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 RDW w Zamościu Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych / na sezon zud 2021/2022/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.17.2021.z.c.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 52763,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31904,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2021/2022 w RDW Zamość – zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Zamościu
Zadanie nr III Obwód Drogowy w Zamościu – zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 10,780 km - ustawienie i rozebranie zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich położonych na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamościu . Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanych zasłon / wskutek warunków atmosferycznych / w ilości do 20% długości rozstawionych zasłon
Zasłony powinny być ustawione zgodnie z wykazem miejsc zawiewanych – opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółową specyfikacją techniczną
Niniejsze zamówienie ujęte zostało w Planie postępowań – wersja nr 31 z dnia 18.10.2021r. opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00002290/31/P
Uwaga :
1.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia.
2.Zamawiający zapewnia zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego i kołki drewniane
3.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego na czas prowadzonych prac , oraz do uporządkowania pasa drogowego po zdjęciu zasłon przeciwśnieżnych .
4.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia
5.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 10 tys. zł. na jedno zdarzenie.
6.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
7. Za wszelkie szkody spowodowane uszkodzeniami infrastruktury ( sieć telekomunikacyjna, gazowa , itp.) przy wykonywaniu prac odpowiedzialność ponosi wykonawca .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52763,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52763,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano - Drogowe ZMBRUK Zenon Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221759455
7.3.3) Ulica: Płoskie 63 J
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK Zenon Kokoszka
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK Zenon Kokoszka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52763,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Zakup sprzętu medycznego. Dozowniki i reduktory tlenowe.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Warszawskiej w Ostrówku
- Budowa i rozbudowa infrastruktury publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Remont części wygrodzenia wewnętrznego przy pawilonie mieszkalnym F w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.