Og³oszenie z dnia 2021-11-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00189642/01 - Og³oszenie z dnia 2021-09-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ IM.¦W.JANA PAW£A II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825763215
1.5.8.) Numer faksu: 825761084
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl https://dps-krasnystaw.bipstrona.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
powiatowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bbe28835-1c41-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00264639
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00189642/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.II.261.21.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 107529,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem „Czê¶ci 1 – Dostawa oleju napêdowego i benzyny” jest dostawa oleju napêdowegoi benzyny 95-oktanowej na potrzeby tankowania pojazdów DPS oraz dostawa benzyny 95-oktanowej na potrzeby tankowania pojazdu i sprzêtu mechanicznego nale¿±cego do DPS. Dostawa oleju napêdowego i benzyny odbywaæ siê bêdzie poprzez tankowanie pojazdów. Dostawa benzyny na potrzeby sprzêtu odbywaæ siê bêdzie poprzez tankowanie kanistrów do tego celu przeznaczonych. Szacunkowe ilo¶ci paliw na okres 12 miesiêcy: 8060 litrów oleju napêdowego; 1270 litrów benzyny 95. Paliwa powinny odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 poz.1680 ) oraz normom: PN-EN 228:2013-04; PN-EN 590:2013-12
Tankowanie odbywaæ siê bêdzie bezgotówkowo. Dopuszczalna jest mo¿liwo¶æ stosowania mikroprocesorowych kart paliwowych do kontrolowania i monitorowania dokonywanych transakcji. Ka¿dorazowe tankowanie potwierdzone bêdzie ponadto stosownym dokumentem (np.: WZ, Dowód Sprzeda¿y, wydruk z terminala, pokwitowanie) uwzglêdniaj±cym ilo¶æ oraz warto¶æ lub cenê tankowanego paliwa. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie poprzez wystawienie faktury zbiorczej za okresy od 1 do 15 dnia miesi±ca oraz od 16 do ostatniego dnia miesi±ca. Data sprzeda¿y jest to ostatni dzieñ danego okresu rozliczeniowego. P³atno¶æ przelewem w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury. Tankowania odbywaæ siê bêd± na stacji paliw pracuj±cej ca³odobowo, przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej w odleg³o¶ci maksymalnie 8 kilometrów od siedziby Zamawiaj±cego.
CPV: 09134100-8 olej napêdowy; 09132100-4 benzyna bezo³owiowa
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli dostaw w niezale¿nym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodno¶ci zawarto¶ci, sk³adu i jako¶ci dostarczanych towarów,
z wymaganymi normami, w szczególno¶ci z Polska Norm±.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41719,09 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.Przedmiotem „Czê¶ci 2 – Dostawa oleju opa³owego” jest dostawa oleju opa³owego lekkiego, przeznaczonego do celów grzewczych. Miejsce dostaw – Filia Domu Pomocy Spo³ecznej w Bzowcu, gm. Rudnik, powiat krasnostawski. Olej opa³owy musi spe³niaæ parametry fizyko – chemiczne okre¶lone w PN-C-99024:2011. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres 12 miesiêcy wynosi 23600 litrów. Jednorazowa dostawa w ilo¶ci przeciêtnie 5000 - 6000 litrów. P³atno¶æ przelewem w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.CPV: 09135100-5 olej opa³owy
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli dostaw w niezale¿nym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodno¶ci zawarto¶ci, sk³adu i jako¶ci dostarczanych towarów,
z wymaganymi normami, w szczególno¶ci z Polska Norm±.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 65810,72 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52569,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52569,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52569,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Bud¿etowej MAZOVIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUD¯ETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygra³a firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUD¯ETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52569,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-20 do 2022-10-19Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 95108 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 107380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROLUX Anna Paw³at,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132829934
7.3.3) Ulica: Olszanka 117,
7.3.4) Miejscowo¶æ: , Olszanka 117, 23-110 Krzczonów
7.3.5) Kod pocztowy: 23-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 107380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-20 do 2022-10-19INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa rêkawiczek diagnostycznych - nieja³owych oraz rêkawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazê Zarz±du Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciê¿arowego o DMC do 3,5 tony z zabudow± otwart±.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
wiêcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych do zbiorników pojazdów i sprzêtu silnikowego poprzez stacje paliw akceptuj±ce bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spó³ki Skawa Jordanów w okresie 12 miesiêcy
- Zakup wraz z dostaw± oleju napêdowego dla potrzeb jednostek sprzêtowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciek³ego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa paliw do ¶rodków transportowych i sprzêtu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.