eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól"Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a40041b-8a01-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038785/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: PZD.3411.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli, obejmujący:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych ,
- cięcie nawierzchni bitumicznej gr. 5-13 cm,
- rozebranie nawierzchni chodnika kostki betonowej gr. 8 cm,
- rozebranie nawierzchni bitumicznej chodników grubości do 6 cm
- demontaż studni wraz obudową żeliwną wpustu deszczowego
- rozebranie podbudowy z tłucznia lub kruszywa łamanego (założono gr. 5 cm) spod chodnika bitumicznego
- rozebranie krawężnika betonowego 30x15 x 100 cm
- rozebranie ławy bet. pod krawężnikami (pow. - 0,06 m2)
- rozebranie obrzeża bet. 30x8 cm

- rozbiórka barier ochronnych stalowych na słupkach w podłożu gruntowym wraz z transpotem do magazynu zamawiającego
- mechaniczne usunięci starych powłok na bazie żywic syntetycznych na kapie chodnikowej na wiadukcie
- transport gruzu z terenu rozbiórki na składowisko Wykonawcy wraz z utylizacją
- regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych i energetycznych z wymianą pokryw
- egulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z wyminą pokrw na typ ciężki
- regulacja pionowa wpustów kanalizacji deszczowej
- wykonanie studzienki wpustu deszczowego betonowej o śr.500 mm z osadnikiem z syfonem wraz z przykanalikiem, wykonaniem wykopu i jego zasypaniem
- montaż włazu żeliwnego wpustu deszczowego klasy D400
- regulacja pionowa zaworów urządzeń obcych - zawory wody lub gazu
- wykonanie remontu kanalizacji deszczowej
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, chodnikow grunt kat. II
- oczyszczenie nawierzchni drogowych wraz ze skropieniem emulsją asfaltawą w ilości 0,4 kg/m2
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniozarnistego (koszt zakupu, transportu, wbudowania i zagęszczenia mechanicznego ponosi Wykonawca)
- frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11S)
- nawierzchnia chodnika z kostki betonowej - materiał z rozbiórki na podsypce z miału kamiennego gr. 5 cm
- wykonanie nawierzchni chodnika na wiadukcie grubości minimum 4 mm na bazie Żywic syntetycznych wraz z wyrównaniem i gruntowaniem podłoża
- humusowanie terenów zielonych i poboczy gruntowych z obsianiem mieszanką traw, przy grubości humusowania 10 cm, z dowozem ziemi urodzajnej
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
- stawienie ogrodzenie segmentowego szerokości 2 m z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze szaro czerwonym z wypełnieniem
- montaż tarcz znaków drogowych średnich typu C
- montaż tablic do znaków T22
- zakup i montaż tablic informacyjnych z logo Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, wymiar 180x120, (projekt tablicy do uzgodnienia z zamawiającym)
- ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo –piaskowej 1:4 i ławie z betonu C 12/15 z oporem 0,07m3
- ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1;3 gr. 10 cm
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szerokości 20 cm z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (niefazowanej na podbudowie betonowej grubości 10 cm z zalaniem spoin zaprawa cementową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2226512,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3184095,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2226512,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-38-485

7.3.3) Ulica: Wyscigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

odwodnienie korpusu drogowego i urządzenia obce, urządzenia bezpieczeństwa ruchu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2226512,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.