Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104918/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00212102/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c963c68-c03d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00472989/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby MOW NFZ i Delegatur
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ07-WAG-DAGZ.251.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181334,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8, na zamówienia wysyłane przez Zamawiającego.2. Dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego będą realizowane nie częściej niż dwa razy w miesiącu dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1A do Specyfikacji.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości artykułów biurowych i papieru kserograficznego w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia umownego.
5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe i papier kserograficzny. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania potwierdzenia odbioru poszczególnych dostaw.
6. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o poszczególnych cenach jednostkowych artykułów biurowych i papieru kserograficznego zgodnie z załączonym do Specyfikacji formularzem (załącznik nr 1A ).
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199230-1 - Koperty
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30192000-1 - Wyroby biurowe
44617100-9 - Pudła kartonowe
4.5.5.) Wartość części: 138104,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Delegatur MOW NFZ: w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7, Ostrołęce przy ul. Kościuszki 45, Płocku przy ul. Padlewskiego 18 c, Radomiu przy ul. Piastowskiej 4, Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 4, na zamówienia wysyłane przez Zamawiającego.2. Zamawiający zastrzega sobie, aby ceny jednostkowe w każdej pozycji asortymentowej były dla wszystkich Delegatur takie same.
3. Dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego będą realizowane nie częściej niż raz w miesiącu dla każdej z Delegatur MOW NFZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości artykułów biurowych i papieru kserograficznego w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia umownego.
6. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe i papier kserograficzny. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania potwierdzenia odbioru poszczególnych dostaw.
7. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o poszczególnych cenach jednostkowych artykułów biurowych i papieru kserograficznego zgodnie z załączonym do Specyfikacji formularzem (załącznik nr 1B).
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199230-1 - Koperty
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 43229,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120673,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147666,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120673,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miranex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634144082
7.3.3) Ulica: Rolna 9
7.3.4) Miejscowość: Sady
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120673,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39583,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51283,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39583,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lyreco Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012851510
7.3.3) Ulica: Sokołowska 33
7.3.4) Miejscowość: Sokołów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39583,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.