eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźświadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0270b1cb-2766-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011261/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi weterynaryjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224240/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/37/21/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia usług weterynaryjnych na rzecz psów służbowych.
1. Zobowiązania Wykonawcy obejmują w szczególności:
1) leczenie psów służbowych,
2) udział lekarza weterynarii w okresowych badaniach psów na terenie siedziby Zamawiającego,
3) udział lekarza weterynarii w pracach zespołu zajmującego się organizacją używania
i utrzymania psów, zgodnie z Zarządzeniem nr 296 z późn. zm. Komendanta Głównego Policji z dnia 20.03.2008 r. – wg. potrzeb Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres świadczonych usług został wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 3 do SWZ oraz formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do SWZ, stanowiących jej integralną część.
3. Wykonywanie usług objętych umową będzie odbywało się co do zasady w siedzibie jednostki Policji na rzecz której wykonywana jest usługa. W razie konieczności usługi będą wykonywane w miejscu przebywania psa na terenie województwa łódzkiego (zlecenie zostanie dostarczone przez przewodnika psa służbowego lub poinformowanie telefonicznie w razie wykonania usługi na terenie województwa łódzkiego) lub w siedzibie Wykonawcy.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie warunki lokalowe oraz wyposażenie techniczno – medyczne niezbędne do należytego wykonania usług w przypadku konieczności wykonania usługi w siedzibie Wykonawcy.
5. Wykonywanie usług odbywać się będzie w miarę możliwości poza kolejnością, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7.
6. W razie konieczności wykonania usługi nieplanowanej Wykonawca przystąpi do diagnozowania psa nie później, niż w ciągu 2 godz. od zgłoszenia.
7. W przypadku świadczenia usług planowanych – wykonanie usług powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 5 dni od daty przesłania zlecenia.
8. Wykonawca będzie wykonywał usługi po cenach zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym załączniku nr 2 do SWZ.
9. Szacunkowe ilości usług podane w Formularzu asortymentowo - cenowym, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są one podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji usług na poziomie nie mniejszej niż 30% wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1. W przypadku zlecenia usług o mniejszej wartości niż określona w § 6 ust 1 umowy, jednak nie mniejszej niż w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości psów, zmiany ilości wykonywanych usług wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ. Zmiana taka nie stanowi zmiany warunków umowy.
11. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zdrowotne dla zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
12. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia na bieżąco dokumentacji medycznej leczonych zwierząt, wypełniania dokumentów stanowiących załączniki do umowy, wydawania stosownych zaświadczeń i protokołów wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji medycznej obejmuje dokonywanie wpisów w kartach przebiegu leczenia psa oraz w książeczkach zdrowia psów. Wpisy powinny obejmować rodzaj zastosowanego leczenia, w tym przeprowadzone zabiegi i zastosowane środki medyczne.
13. Zamawiający w każdej chwili może żądać udostępnienia dokumentacji medycznej leczonych psów (w całości lub w części, w szczególności wyników badań i kart leczenia psów)
w oryginałach lub jako kserokopie/odpisy.
14. Zlecający (dana jednostka organizacyjna policji) zobowiązany jest do sporządzenia na 5 dni przed planowaną wizytą zlecenia z dokładnym opisem przyczyny wizyty oraz przesłania go do Wydziału GMT KWP w Łodzi w celu zabezpieczenia środków finansowych. Po uzyskanej zgodzie, zlecenie należy przesłać do Lecznicy w celu umówienia usługi.
15. Każde zlecenie ma zawierać kolejny numer/miesiąc/nazwę jednostki/ oraz datę wystawienia.
16. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktur po każdej wykonanej usłudze, w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty jej wykonania i niezwłocznego doręczenia faktury Zamawiającemu. Do każdej faktury Wykonawca jest zobowiązany załączyć zlecenie przekazane do Lecznicy przez jednostkę oraz specyfikację wykonanej usługi z wyszczególnieniem wszystkich czynności podjętych przez lekarza weterynarii.
17. Z dniem zawarcia umowy Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia w Lecznicy
w widocznym dla wszystkich miejscu informacji, iż psy służbowe należące do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, przyjmowane są poza kolejnością.
18. W terminie 7 dni od dnia rozwiązania/wygaśnięcia niniejszej umowy Wykonawca jest zobowiązany wydać Zamawiającemu (bez odrębnej opłaty) kserokopie pełnych dokumentacji medycznych wszystkich leczonych zwierząt oraz wszelkich innych – żądanych przez Zamawiającego – dokumentów dotyczących wykonywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 195823,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz koni służbowych będących na ewidencji KPP w Tomaszowie Mazowieckim.
1. Strony postanawiają:
1) leczenie koni służbowych będzie odbywało się w systemie całodobowym,
2) lekarz weterynarii będzie brał udział w okresowych badaniach koni w miejscu wskazanym w ust.1,
3) w razie potrzeby lekarz weterynarii będzie brał udział w pracach zespołu zajmującego się nabywaniem koni do służby w Policji, zgodnie z treścią ZARZĄDZENIAE Nr 884 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI z dnia 21 lipca 2009 r., w sprawie metod i form wykonywania przez policjantów zadań z użyciem koni służbowych, szczegółowych zasad szkolenia oraz norm wyżywienia.
2. Szczegółowy zakres świadczonych usług został wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 3 do SWZ oraz formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do SWZ, stanowiących jej integralną część.
3. Wykonywanie usług objętych umową będzie odbywało się co do zasady w siedzibie jednostki Policji na rzecz której wykonywana jest usługa lub w uzasadnionych przypadkach
w siedzibie Wykonawcy. W razie konieczności, usługi będą wykonywane w miejscu przebywania konia (na terenie województwa łódzkiego).
4. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie warunki lokalowe oraz wyposażenie techniczno – medyczne niezbędne do należytego wykonania usług w przypadku konieczności wykonania usługi w siedzibie Wykonawcy.
5. Wykonywanie usług odbywać się będzie w miarę możliwości poza kolejnością.
6. W razie konieczności wykonania usługi nieplanowanej Wykonawca przystąpi do diagnozowania konia nie później, niż w ciągu 3 godz. od zgłoszenia.
7. W przypadku świadczenia usług planowanych – wykonanie usług powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 5 dni od daty przesłania zlecenia.
8. Wykonawca będzie wykonywał usługi po cenach zawartych w załączniku nr 2 do SWZ.
9. Szacunkowe ilości usług podane w Formularzu asortymentowo - cenowym, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są one podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość, rodzaj usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych.
10. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji usług na poziomie nie mniejszej niż 30% wartości niniejszej umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy. W przypadku zlecenia usług o mniejszej wartości niż określona w § 6 ust 1, jednak nie mniejszej niż w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości koni, zmiany ilości wykonywanych usług wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ. Zmiana taka nie stanowi zmiany warunków umowy.
12. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zdrowotne dla zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
13. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia na bieżąco dokumentacji medycznej leczonych zwierząt, wypełniania dokumentów stanowiących załączniki do umowy, wydawania stosownych zaświadczeń i protokołów wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji medycznej obejmuje dokonywanie wpisów w kartach przebiegu leczenia konia oraz w książeczkach zdrowia koni. Wpisy powinny obejmować rodzaj zastosowanego leczenia, w tym przeprowadzone zabiegi i zastosowane środki medyczne.
14. Zamawiający w każdej chwili może żądać udostępnienia dokumentacji medycznej leczonych koni (w całości lub w części, w szczególności wyników badań i kart leczenia ) w oryginałach lub jako kserokopie/odpisy.
15. Zlecający (KPP w Tomaszowie Mazowieckim) zobowiązany jest do sporządzenia na 5 dni przed planowaną wizytą zlecenia – załącznik nr 4 do umowy, z dokładnym opisem przyczyny wizyty oraz przesłania go do Wydziału GMT KWP w Łodzi w celu zabezpieczenia środków finansowych. Po uzyskanej zgodzie, zlecenie należy przesłać do Lecznicy w celu umówienia usługi.
16. Każde zlecenie ma zawierać kolejny numer/miesiąc/nazwę jednostki/ oraz datę wystawienia.
17. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury po każdej wykonanej usłudze, w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty jej wykonania i niezwłocznego doręczenia Zamawiającemu. Do każdej faktury Wykonawca jest zobowiązany załączyć zlecenie przekazane do Lecznicy przez jednostkę oraz specyfikację wykonanej usługi z wyszczególnieniem wszystkich czynności podjętych przez lekarza weterynarii.
18. W terminie 7 dni od dnia rozwiązania/wygaśnięcia niniejszej umowy Wykonawca jest zobowiązany wydać Zamawiającemu (bez odrębnej opłaty) kserokopie pełnych dokumentacji medycznych wszystkich leczonych zwierząt oraz wszelkich innych – żądanych przez Zamawiającego – dokumentów dotyczących wykonywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 25541,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181273,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181273,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181273,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANIMALLAB TADEUSZ CZEKALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820288499

7.3.3) Ulica: ul. Tatrzańska 63

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-219

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181273,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, do dnia 20.10.2021r. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.