Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gm.Pabianice,Gm.Ksawerów i Gm.Lutomiersk oraz chodników na terenie Gm.Miejskiej Pabianice,Gm.Ksawerów,
Gm.Dobroń, Gm.Dłutów, Gm.Pabianice i Gm.Lutomiersk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gm.Pabianice,Gm.Ksawerów i Gm.Lutomiersk oraz chodników na terenie Gm.Miejskiej Pabianice,Gm.Ksawerów,Gm.Dobroń, Gm.Dłutów, Gm.Pabianice i Gm.Lutomiersk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a560d777-1c3e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000099/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych. Zimowe utrzymanie chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190672/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM.272.59.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 453650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk oraz zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk.2. Zamówienie podzielone jest na 3 części.
Część nr 1 i część nr 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk i podzielone jest na dwa obszary:
obszar A – teren Gminy Pabianice i Gminy Ksawerów, stanowiący część nr 1 zamówienia
obszar B – teren Gminy Lutomiersk, stanowiący część nr 2 zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg obejmuje:
• mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota
pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem,
pługopiaskarką lub solarką z pługiem, w trybie awaryjnym również równiarką
i koparko-ładowarką,
• usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie jezdni poprzez mechaniczne posypanie
mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową odcinków nawierzchni dróg
powiatowych po konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego,
• mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą
drogową odcinków nawierzchni dróg powiatowych po konsultacji z przedstawicielem
Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 153650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk oraz zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk.2. Zamówienie podzielone jest na 3 części.
Część nr 1 i część nr 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk i podzielone jest na dwa obszary:
obszar A – teren Gminy Pabianice i Gminy Ksawerów, stanowiący część nr 1 zamówienia
obszar B – teren Gminy Lutomiersk, stanowiący część nr 2 zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg obejmuje:
• mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota
pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem,
pługopiaskarką lub solarką z pługiem, w trybie awaryjnym również równiarką
i koparko-ładowarką,
• usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie jezdni poprzez mechaniczne posypanie
mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową odcinków nawierzchni dróg
powiatowych po konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego,
• mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą
drogową odcinków nawierzchni dróg powiatowych po konsultacji z przedstawicielem
Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 143750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk oraz zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk.2. Zamówienie podzielone jest na 3 części.
Część nr 3 zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice, Gminy Lutomiersk.
Zimowe utrzymanie chodników obejmuje:
• mechaniczne lub ręczne odśnieżanie chodników lub chodników i ścieżek rowerowych (chodnik lub ścieżkę rowerową uważa się za odśnieżoną przy szerokości minimum 1,50 m),
• usuwanie śliskości zimowej i uszorstnianie chodników lub chodników i ścieżek
rowerowych poprzez posypywanie piaskiem,
• załadunek i wywóz śniegu.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 156250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165936,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165936,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165936,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁODAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472849340
7.3.3) Ulica: Porszewice 31
7.3.4) Miejscowość: Porszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165936,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152339,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152339,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁODAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472849340
7.3.3) Ulica: Porszewice 31
7.3.4) Miejscowość: Porszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152339,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143277,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181485,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181485,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Szadkowski "SZADEK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100309935
7.3.3) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza nr 21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-028
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181485,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa Nr 120/2021 z dnia 09.11.2021 r. na część nr 3 na kwotę 181.485,04 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Zakup wyposażenia oraz sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Koszenie, sprzątanie pokosu i pozostałych odpadów z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice
- Nadzór autorski nad aplikacją Infomedica
- Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. z podziałem na 5 frakcji
- Dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich dla PCM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.