Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Piechowicach – elewacja tylna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8870491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Piechowicach – elewacja tylna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2834c760-cbe9-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067150/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na termomodernizacji budynku Urzędu Miasta w Piechowicach, planowany zakres prac obejmuje: docieplenie tylnej ściany zewnętrznej budynku, ze szpaletami okiennymi od zewnątrz styropianem grafitowym o współczynniku (ʎ=0,031[W/(m2K)]) grubości 16cm w technologii lekkiej-mokrej . Styropian należy mocować do podłoża za pomocą masy klejącej z dodatkiem łączników. Wykończenie ścian elewacji projektuje się jako warstwę tynku mineralnego na podkładzie z siatki szklanej. Elewacje w kolorze zgodnym z kolorystyką budynku widoczną w części graficznej opracowania.
Ścianę płaskią elewacji należy wykonać z wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego gr. 3 mm.
ODWODNIENIE
W zakresie robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia należy zdemontować i ponownie zamontować nowe rury spustowe odprowadzające wody opadowe z rynien dachowych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać miejscowo przedłużenie na elewacji okapów z blachy, w związku z pogrubieniem elewacji o grubość ocieplenia.
ELEWACJE - przed przystąpieniem do ocieplania ścian zewnętrznych należy:
- usunąć elementy, które służyły do mocowania masztu antenowego oraz wszystkie elementy instalacji nieczynnych,
- na wszystkich ścianach od strony zewnętrznej skuć wyprawy tynkarskie do warstwy nośnej i dwukrotnie ją zagruntować preparatem głęboko penetrującym. Ściana frontowa posiada wiele zdobień w postaci gzymsów, opasek okiennych i profili liniowych.
- usunąć istniejącą niekompletną instalacji odgromową.
- ułożyć nową projektowaną instalację odgromową w rurach izolacyjnych i zamocować szafki kontrolne zacisku probierczego o wymiarach 155x110x70mm na wysokości 0,9m nad poziomem terenu (szczegóły instalacji odgromowej w opracowaniu branżowym instalacji elektrycznych). Przedmiot zamówienia obejmuje również obłożenie części górnych elewacji frontowej i jednej elewacji bocznej deskami.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać detale architektoniczne wykończenia elewacji (gzymsy, bonie, obróbki okienne), wg. projektu elewacji.
OPIS TECHNICZNY INSTALACJI ODGROMOWEJ I OCHRONY PRZECIPRZEPIĘCIOWEJ.
Budynek usługowy zakwalifikowano do IV klasy instalacji odgromowej. Zwody poziome główne wykonać drutem stalowym ocynkowanym DFe/Zn F 8 umocowanym na wspornikach do pokrycia dachu. Odstępy między wspornikami nie powinny przekraczać 1,5 m. Zachować normatywne promienie zagięcia drutu na załomach konstrukcji dachowej. Przewody odprowadzające wykonać drutem stalowym ocynkowanym DFe/Zn F8 pod ociepleniem w rurach izolacyjnych grubościennych p/t. Przewody zwodów powinny być układane na krawędziach dachu, na częściach wystających dachu oraz na kalenicy jeżeli nachylenie dachu przekracza 10%. Przy połączeniu z uziomem każdy przewód odprowadzający z wyjątkiem przewodów odprowadzających naturalnych zespolonych z uziomami fundamentowymi ,powinien być wyposażony w zacisk probierczy. Zaciski probiercze umieszczać na wysokości 0,9 m nad powierzchnią ziemi w szafkach kontrolnych wnękowych o wymiarach 155 x 110 x 70 mm wykonać jako rozłączne ,aby można było przewód uziemiający odłączyć od przewodu odprowadzającego dla wykonania pomiarów rezystancji uziemienia. Wszystkie metalowe części budynku znajdujące się na powierzchni dachu powinny być podłączone z najbliższym zwodem lub przewodem odprowadzającym. Przewody uziemiające połączyć przez spawanie z uziomem fundamentowym budynku lub w przypadku braku uziomu fundamentowego w uziomem otokowym lub głębinowym. Instalację odgromową wykonać jako naprężaną. Wszystkie urządzenia dachowe z materiałów izolacyjnych lub przewodzących, które zawierają wyposażenie elektryczne i/lub służące przetwarzaniu informacji powinny znajdować się w przestrzeni ochronnej układu zwodów.
Po wykonaniu instalacji odgromowej wykonać pomiary rezystancji uziomów, wyniki zaprotokołować. Instalację odgromową wykonać zgodnie z rysunkiem oraz obowiązującymi normami. Rezystancja uziemienia R< 10 W. Jako środek ochrony przed przepięciami atmosferycznymi i łączeniowymi zaprojektowano dwustopniowy system ochrony realizowany przez uniwersalne ochronniki typu klasy drugiej.
PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO PIWNICY
Przedmiot zamówienia obejmuje również przebudowę schodów zewnętrznych do pomieszczenia piwnicy. Istniejące schody należy rozebrać i wylać nowy bieg schodów betonowych.
WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ
Zamówienie obejmuje również wymianę drzwi do piwnicy na drzwi aluminiowe. Wymiary otworu drzwiowego nietypowe.
Drzwi wejściowe do budynku:
Opis stanu istniejącego: Obecnie drzwi wejściowe zewnętrzne wykonane są jako stalowe ze stalową ościeżnicą zakotwioną w ścianie. Wymiary istniejących drzwi: So 1020mm, Ho 2160mm, Sz 1050mm, Hz 2170mm. W ramach przedmiotu zamówienia istniejące drzwi należy zdemontować i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Opis wymagań dla dostarczanych drzwi: Drzwi muszą spełniać obowiązującą europejską normę PN-EN 1627:2021-11 "Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje - Odporność na włamanie - Wymagania i klasyfikacja" klasy – RC3. Nowo montowane drzwi winny posiadać również dodatkowo certyfikat (atest drzwi przeciwpożarowych). Ościeżnice powinny być wymienione na nowe i bardziej trwałe, odporne na włamanie. Drzwi antywłamaniowe powinny posiadać 2 zamki, a klucz zamka głównego musi mieć zastrzeżone kopiowanie. Okucia powinny zabezpieczać wkładkę przed przewierceniem. Parametry izolacyjności akustycznej 27 dB, z tolerancją +/- 5%, a cieplnej nie więcej niż 1,6 W/m2 °K. Dostarczane drzwi winny posiadać aprobatę techniczną i certyfikat zgodności. Kolor brązowy (ostateczny dobór odcienia koloru po uzgodnieniu z Zamawiającym).
Wymiary drzwi ( w świetle otworu):
So 1050
Ho 2170
w świetle ościeżnicy
Sz 950
Hz 2120
Otwieranie drzwi na zewnątrz (drzwi lewe). W ramach dostawy należy zamontować listwę progową mosiężną. Drzwi antywłamaniowe mają posiadać co najmniej trzy zawiasy trójdzielne z blokadą demontażu i osłonkami. Wykończenie drzwi – kolor antracyt, zgodnie z dokumentacją projektową.
Przed dostawą drzwi Wykonawca dokona niezbędnych pomiarów otworu drzwiowego wejściowego w budynku Urzędu Miasta w Piechowicach, przy ul. Kryształowej 49. W ramach zadania Wykonawca wykona niezbędne roboty budowlane (w tym należy przewidzieć ewentualną konieczność domurowania otworu do wymiaru ościeżnicy, wykonanie uzupełnienia tynków, malowanie ścian w celu przywrócenia stanu sprzed montażu).
W celu ułatwienia dostępu z przedsionka do holu głównego urzędu, który ograniczony jest drzwiami, należy zamontować samozamykacz z funkcją podtrzymania położenia otwarcia drzwi. Stan obecny: drzwi jednoskrzydłowe o szerokości skrzydła 1020 mm. Samozamykacz musi być dopuszczony do montażu na drzwiach przeciwpożarowych.
Wykonawca powinien przewidzieć prace takie jak wykonanie uzupełnienia tynków, malowanie ścian w celu przywrócenia stanu sprzed montażu.
WYKUCIE KRAT OKIENNYCH
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykucie 3 krat okiennych.
Uwaga: załączona do postępowania dokumentacja techniczna zawiera większy zakres robót, który nie jest przedmiotem zamówienia. Nie jest objęte przedmiotem zamówienia a uwzględnione w dokumentacji technicznej m.in.: wymiana stolarki okiennej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych, wykonanie ścianek dociskowych fundamentów i ich ocielenie, wymiana pokrycia dachu, wymiana instalacji c.o., wykonanie cokołu z piaskowca. Do wyceny oferty należy przyjąć zakres robót opisany w dokumentacji projektowej (z pominięciem robót nie będących przedmiotem zamówienia), Opisie przedmiotu zamówienia i Przedmiarze Robót, który jest dokumentem jedynie pomocniczym do wyceny oferty.
W Opisie przedmiotu zamówienia określono główne elementy robót, bez uwzględnienia robót towarzyszących, takich jak m.in. ustawienie rusztowań.
Podstawowe wielkości
1. Ocieplenie ściany – 242,3 m2
2. Ocieplenie ościeży – 15,84 m2
3. Schody do piwnicy – 6,85 m2
4. Stolarka drzwiowa – drzwi aluminiowe do piwnicy, wymiary indywidualne) – 1,98 m2
5. Wykucie krat okiennych – 3 szt, o pow. ok. 4m2 każda.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266068,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266068,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266068,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DEK-POL" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE D. BIENIAS T. ŻABIEREK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111009757
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-570
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266068,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.