eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoPrzebudowa dróg gminnych w miejscowości Wicie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wicie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943446301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd4e5db1-bc4c-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wicie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4e5db1-bc4c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035738/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wicie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071345

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5820196,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wicie”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych;
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
32520000-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32521000-1 Kable telekomunikacyjne
3. Teren dotyczący przedmiotowej inwestycji obejmuje ulicę Wczasową oraz Morską w obrębie Wicie gm. Darłowo działki: 68/1, 98/17, 98/39, 98/28, 100/13, 98/29, 100/6, 98/7, 101/2, 115/3, 124/30, 124/41, 124/77, 115/4, 98/8, 98/16 (ulica Wczasowa); 68/1, 91/2, 90/2, 89 (ul. Morska). Zakres inwestycji obejmuje przebudowę jezdni, poboczy, skrzyżowań i zjazdów o łącznej długości około: ulica Morska – 309 mb, ulica Wczasowa – 972,69 mb, budowę chodników i ciągu pieszego, parkingów, budowę kanalizacji deszczowej, przełożenie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, budowę oświetlenia, usunięcie kolizji elekrtoenergetycznych, przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
4. Przewidywany zakres robót dla przedmiotowej inwestycji to m. in.:
1) budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych, skrzyżowań, parkingów o łącznej powierzchni około: 9 603,7 m2 – nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (ul. Wczasowa); 1 524,00 m2 – nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, 679,00 m2 – nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (ul. Morska).
2) budowa oświetlenia ulicznego na terenie całej inwestycji - 28 punktów świetlnych. Uwaga: Zamawiający dokonuje zmiany zaproponowanych opraw w dokumentacji projektowej. W celu oświetlenia ciągów pieszo jezdnych i ulic przewidujemy montaż punktów świetlnych zrealizowanych za pomocą opraw LED z redukcją poziomu mocy 50%, który działa 3 godz. przed wirtualną północą i 5 godzin po niej. Oprawa przeznaczona do montażu na wysięgniku oraz bezpośrednio na słupie, średnica zakończenia wysięgnika powinna wynosić 60 mm. Oprawa powinna mieć możliwość regulacji kąta nachylenia od -15 do 20 stopni. Oprawa zbudowana z aluminium lub stopu aluminium, kolorystyka opraw wg wymagań Zamawiającego. Klasa bezpieczeństwa II, odporność mechaniczna min. IK09. Skuteczność diod minimum 134lm/W na oprawie. Moduł optyczny montowany na powierzchni radiatora, IP66 modułu LED i zasilacza oprawy. Moc całkowita oprawy max 36W/5900 lm. Temperatura barwy światła 4000K. Ochrona przeciwprzepięciowa: 10KV przed pojedynczym impulsem i 8KV/6kV przed wieloma impulsami. Oprawa winna osiągać efektywność energetyczną klasy A++ co winno mieć bezpośrednie przełożenie na zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych, a także pozytywnie wpłynąć na środowisko naturalne. Współczynnik oddawania barw CRI powyżej 70. Oprawa przystosowana do pracy w temperaturach od -40 do 40 stopni C. Gwarancja producenta na kompletną oprawę minimum 5 lat. W oprawie winien być zainstalowany zasilacz wyposażony w niezbędne zabezpieczenia: przepięciowe, zwarciowe oraz zabezpieczenie chroniące diody LED zamontowane w oprawie przed przegrzaniem.
3) budowa kanalizacji deszczowej,
4) usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową drogi,
5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
6) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu,
7) wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
8) w ramach inwestycji wykonane zostaną również konieczne i niezbędne roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania,
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych wykonawca, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy szczegółowy kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
12. Przedmiotowe zadanie pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wicie” realizowane będzie z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32521000-1 - Kable telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8216396,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8216396,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8216396,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KRĘŻEL” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393041105, REGON: 220500169

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8216396,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.