eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia - etap II" - Część II - zamówienie nr 3



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – etap II” – Część II – zamówienie nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,126173,e0a22fa75e2dd98e037442f0fb45b15d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – etap II” – Część II – zamówienie nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd80545-e281-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Stworzenie przyjaznych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia- Etap II”- część II- stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy ul. Witczaka i ul. Staffa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla Osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.4. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – OSI.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189758

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.15.2023.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 862623,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – Część II.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem zagospodarowanie terenów na terenie miasta Bytom, w lokalizacji przy ul. Witczaka i ul. Staffa.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje Część II – stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy ul. Witczaka i ul. Staffa.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zadanie 1 – stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy
ul. Witczaka.
Zadanie obejmuje:
 przygotowanie strefy z miejscami wypoczynku i integracji dla różnych grup wiekowych (meble miejskie w postaci siedzisk oraz donic mobilnych z zielenią dekoracyjną),
 tzw. przystań rowerową (stojaki rowerowe),
 usunięcie wiaty oraz oczyszczenie terenu,
 rozbudowę infrastruktury oświetlenia,
 montaż i instalację kamer monitoringu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zadaniu 1 stanowią:
Załącznik nr 1.1.a – Dokumentacja projektowa (Projekt architektoniczno-budowlany),
Załącznik nr 1.1.b – Przedmiar robót – tereny zielone i architektura,
Załącznik nr 1.1.c – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne zewnętrzne),
Załącznik nr 1.1.d – Przedmiar robót – oświetlenie terenu,
Załącznik nr 1.1.e – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy instalacji monitoringu),
Załącznik nr 1.1.f – Przedmiar robót – monitoring.

2) Zadanie 2 – stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy ul. Staffa. Zadanie obejmuje:
 zagospodarowanie terenu zieleni (oczyszczenie, rekultywacja
i humusowanie, nasadzenie traw ozdobnych),
 budowę infrastruktury oświetleniowej,
 wykonanie instalacji monitoringu i montażu kamer,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zadaniu 2 stanowią:
Załącznik nr 1.2.a. – Dokumentacja projektowa (Projekt architektoniczno-budowlany),
Załącznik nr 1.2.b – Przedmiar robót – tereny zielone i architektura,
Załącznik nr 1.2.c – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne zewnętrzne),
Załącznik nr 1.2.d – Przedmiar robót – oświetlenie terenu,
Załącznik nr 1.2.e – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy instalacji monitoringu),
Załącznik nr 1.2.f – Przedmiar robót – monitoring.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

39113300-0 - Ławy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

77211600-8 - Sadzenie drzew

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1415000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900005,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1415000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIJO KAPSA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240626140

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 32

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) RODOR System, Robert Jarzębak, 41-500 Chorzów, ul. Rodzinna 4/7,
w zakresie: robót elektrycznych;
2) MICROCHIP S.C., W.Wrodarczyk, A.Kossowski, 41-902 Bytom,
ul. Józefczaka 29, w zakresie monitoringu wizyjnego;
3) FIORI sp. z o.o., 42-603 Tarnowskie Góry, ul. Gliwicka 213, w zakresie robót zieleniarskich.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1415000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.