Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225674/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa pojemników przyulicznych na odpady, wywóz odpadów niesegregowanych oraz wywóz odpadów biodegradowalnych wraz z ich zagospodarowaniem z terenu miasta i obszarów wiejskich gminy Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa pojemników przyulicznych na odpady, wywóz odpadów niesegregowanych oraz wywóz odpadów biodegradowalnych wraz z ich zagospodarowaniem z terenu miasta i obszarów wiejskich gminy Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14777c96-2812-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa pojemników przyulicznych na odpady i wywóz odpadów biodegradowalnych z terenu miasta i gminy Bytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225674/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.35.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa pojemników przyulicznych na odpady, wywóz odpadów niesegregowanych oraz wywóz odpadów biodegradowalnych wraz z ich zagospodarowaniem z terenu miasta i obszarów wiejskich gminy Bytów.
Zakres usługi w trakcie całego okresu trwania umowy obejmuje:
1) Opróżnienie 91 706 pełnych pojemników przyulicznych, w tym psich pakietów, po stwierdzeniu konieczności wywozu odpadów przez Wykonawcę z terenu miasta i obszarów wiejskich gminy Bytów zgodnie z Załącznikami: nr 4 i nr 5 do niniejszej SWZ;
2) Wywóz odpadów niesegregowanych o łącznej masie do 1800 m³ po zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego, z miejsc przez niego wskazanych;
3) Wywóz odpadów biodegradowalnych o łącznej masie do 1000 m³ po zgłoszeniu telefonicznym przedstawiciela Zamawiającego, z miejsc przez niego wskazanych, zebranych w worki do pojemności 1 m3;
4) Zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia pojemników przyulicznych służących do gromadzenia odpadów; obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników;
5) Przekazanie zebranych odpadów niesegregowanych i odpadów biodegradowalnych do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. ZZO w Sierznie i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, według obowiązującego cennika ZZO w Sierznie;
6) Przedkładanie Zamawiającemu kart odbioru odpadów BDO oraz sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych odpadów, które zostały przekazane do ZZO w Sierznie;
7) Przekazywanie Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach, nieprawidłowościach w obsłudze pojemników;
8) Częstotliwość usługi dostosowana będzie do potrzeb Zamawiającego w przypadku odpadów niesegregowanych i odpadów biodegradowalnych. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania usługi w dniu zgłoszenia.
Obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca przystąpi do wykonywania umowy w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego i będzie wykonywać usługę do 31.12.2023 r., jednak nie dłużej niż do wyczerpania ceny maksymalnej określonej w §7 umowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac określonych przedmiotem umowy z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz sprzętu, a nadto do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobom trzecim i Zamawiającemu oraz za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, także za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z wykonywaną usługą.
4) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do sumy gwarancyjnej nie niższej niż 100.000,00 zł obejmującą czas trwania umowy, tj. do 31.12.2023 r.
5) W trakcie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów i zasad BHP, p.poż., ruchu drogowego.
6) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności opróżniania koszy przyulicznych oraz odpadów niesegregowanych i odpadów ulegających biodegradacji w trakcie realizacji zamówienia.
7) Wykonawca oświadcza, że osoby wykonujące czynności opróżniania koszy przyulicznych i wywóz odpadów niesegregowanych i odpadów ulegających biodegradacji w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są lub będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
8) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności opróżniania koszy i wywozu odpadów.
9) Zamawiający informuje, że w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektora pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
10)Zatrudnienie osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
11)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań odnośnie do zatrudnienia osób zostały uregulowane w § 5 i § 9 projektu umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SWZ.
Warunki wykonywania usługi
1) Zamawiający wymaga zapewnienia gotowości do wykonywania usług związanych z:
a) opróżnianiem pojemników przyulicznych w okresie:
- przez cały rok, tj. styczeń–grudzień, w dniach: pon. – sob.
Zamawiający, po uprzednim zgłoszeniu, może wymagać od Wykonawcy świadczenia usługi także w dni wolne od pracy, niedziela i święta;
b) wywozem odpadów niesegregowanych (kod odpadu: 20 03 01) na zgłoszenie Zamawiającego;
c) wywozem odpadów biodegradowalnych (kod odpadu: 20 02 01) na zgłoszenie Zamawiającego.
2) Wykonawca jest zobowiązany w ostatnim dniu roboczym tygodnia złożyć raport pisemny zawierający:
- datę wykonania usługi,
- lokalizację miejsc wykonywanej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349246,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640249,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349246,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891050774
7.3.3) Ulica: Słupska
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349246,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2025
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Likwidacja ognisk rośliny inwazyjnej na terenie inwestycji "Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 61 do parametrów klasy GP na odcinku Legionowo - Zegrze Południowe
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa (dróg, skwerów i terenów zielonych)
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.