Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty ogólnobudowlane w kompleksie 7785 i 7788 w Świętoszowie oraz
w kompleksie 7795 w Duninowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://43wog.wp.mil.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty ogólnobudowlane w kompleksie 7785 i 7788 w Świętoszowie orazw kompleksie 7795 w Duninowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c048e317-1ace-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009977/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Kompleks 7788 Świętoszów: naprawa obwodnicy oświetleniowej, malowanie skutków przecieków w bud. nr 1, naprawa pokrycia dachowego w bud. nr 12.
1.1.11 Kompleks 7785 Świętoszów: budynek 33 wymiana naświetli nad bramami garażowymi, wymiana zasuw sieci wodociągowej kompleks 7788 i 7785
1.1.24 Kompleks 7795 Duninów: Remont dachu bud. nr 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187364/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 61/26/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do realizacji:• Rozszklenie ram stalowych stałych z kątownika równoramiennego
• Oczyszczenie ram z resztek szkła, kitu, łączników
• Docięcie poliwęglanu na wymiar
• Wykonanie wypełnienia ram płytą jednokomorową z poliwęglanu bezbarwną grubości 8mm
• wywóz i utylizacja szkła
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 20506,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zeskrobanie i zmycie starej powłoki malarskiej, zeskrobanie i wykwitów (zacieków), wykonanie reperacji tynku , likwidacja pęknięć, rys i uszkodzeń oraz wygładzenie powierzchni tynku pobiałkowanie gęstym mlekiem wapiennym, przetarcie packą i zagruntowanie mieszanką wapna i ałunu.• Sprawdzenie przyczepności podłoża i gruntowanie wzmacniające podłoże
i zmniejszające nasiąkliwość.
• Przygotowanie podłoża i wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej ręcznie tj. przygotowanie podłoża, zaprawy gipsowej, ręczne narzucenie tynku, wyrównanie tynku i zatarcie na gładko, szpachlowanie i szlifowanie wykończające
• Przemalowanie przebarwień farbą na zacieki
• Malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbą emulsyjną
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 32485,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych obejmuje wymianę pokrycia dachowego na części obiektu pokrytego płytami falistymi bitumicznymi, na pokrycie z blachy falistej ocynkowanej i powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 6116,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49624,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. JOANNA Maria Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911131661
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "JOANNA" Maria Kozioł
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "JOANNA" Maria Kozioł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. JOANNA Maria Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911131661
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "JOANNA" Maria Kozioł
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "JOANNA" Maria Kozioł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym w SWZ i ogłoszeniu nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Posadowienie kontenerów mieszkalnych i sanitarnych na obozowisku Karliki kompleks 0550
- Remont leśniczówki Rudawica 85 o nr inw. 110/00032
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 1 w Bolesławcu
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Kowalewicach Włościańskich, gmina Świercze"
- "Przebudowa stawu w Prusinowicach, gm. Świercze"
- WIW.DA.272.26.2024 - Wymiana drzwi aluminiowych sali narad parteru budynku A
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W SĄDACH APELACJI RZESZOWSKIEJ
- Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Połoski
- Wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnością
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.