eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłoczewRemont budynku leśniczówki leśnictwa Grzyb



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Grzyb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730020983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Złoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zloczew@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zloczew

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zloczew/postepowanie-przetargowe-pn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku leśniczówki leśnictwa Grzyb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57f80de0-0c94-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty budynków na terenie Nadleśnictwa Złoczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169530/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129997,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Postępowanie dotyczy następujących robót remontowych:
• REMONT BUDYNKU LEŚNICZÓWKI – kancelaria:
Renowacja podłogi drewnianej - parkietu polegająca na cyklinowaniu,
doszczelnieniu, lakierowaniu, wymianie listew przyściennych oraz wszelkich
pracach towarzyszących wynikających z technologii
· Wykonanie niezbędnych zabudów z płyt g-k
· Wymiana starych grzejników na nowe wraz z zaworami termostatycznymi wraz z wykonaniem niezbędnych przeróbek w zakresie podejść
· Prace malarskie dla ścian i sufitów wraz z pracami przygotowawczymi
(uzupełnianie ubytków, równanie, szpachlowanie, szlifowanie, czyszczenie
zmywanie, gruntowanie itp) i zabezpieczającymi
· Montaż nakładkowych ościeżnic regulowanych wraz z wymianą skrzydeł
drzwiowych wewnętrznych (parter i poddasze)
Ilość robót zgodnie z przedmiarem i kosztorysem.
• REMONT BUDYNKU LEŚNICZÓWKI - część mieszkalna
· Wymiana starych grzejników na nowe wraz z zaworami termostatycznymi wraz z wykonaniem niezbędnych przeróbek w zakresie podejść
· Prace malarskie dla ścian i sufitów wraz z pracami przygotowawczymi
(uzupełnianie ubytków, równanie, szpachlowanie, szlifowanie, czyszczenie
zmywanie, gruntowanie itp) i zabezpieczającymi
· Remont łazienek i WC (parter i poddasze) polegający na demontażu istniejącej
armatury, skuciu płytek na ścianach i posadzkach oraz ponownym ułożeniu
płytek i montażu armatury wraz z wykonaniem izolacji i niezbędnych przeróbek
w zakresie podejść i odpływów
· Remont kuchni polegający na przebudowie w zakresie instalacji oraz wykonaniu
nowych okładzin ściennych i podłogowych
· Wymiana źródła ciepła wraz z wykonaniem całej technologii kotłowni,
wykonaniem nowej posadzki wraz z warstwami izolacyjnymi, okładzinami
ścian, montażem armatury i stolarki p.poż.
· Rozebranie okładziny ściennej z drewna na korytarzu na parterze wraz z
uzupełnieniem wyprawy tynkarskiej i pracami wykończeniowymi
· Montaż nakładkowych ościeżnic regulowanych wraz z wymianą skrzydeł
drzwiowych wewnętrznych (parter i poddasze)
Ilość robót zgodnie z przedmiarem i kosztorysem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139487,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142951,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139487,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "W i B” Stanisław Węzikowski, Jan Byczkowski, Krzysztof Węzikowski spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8271008667

7.3.3) Ulica: ul. Zakładników 35A

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.