Og³oszenie z dnia 2024-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00281364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00288292/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00297078/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00303270/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00345523/01 - Wynik z dnia 2024-05-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowo¶ci Moczy³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£BASKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685450
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko³baskowo 106
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³baskowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-001
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kolbaskowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kolbaskowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowo¶ci Moczy³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4625cc3c-ecfc-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00265032
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043542/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowo¶ci Moczy³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowo¶ci Moczy³y” wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa nr 00153-65151-UM1600262/22 z 14 lipca 2023 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9044523.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/904452
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja za pomoc± Platformy
Zakupiwej, poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ”, umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego
katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Gmina
Ko³baskowo. Wyznaczon± przez Administratora osob± Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest p. Krzysztof Rychel, z którym w
sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iodo_kolbaskowo@wp.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z
prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie drogi gminnej nr 195030Z w miejscowo¶ci Moczy³y. Odcinek ok. 700 m. Zakres robót obejmuje bran¿e:
- drogow±;
- kanalizacji deszczowej;
- kanalizacji sanitarnej;
- sieæ wodoci±gowa;
- przebudowa o¶wietlenia ulicznego;
- przebudowa sieci elektroenergetycznej.
-
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kszta³towania dróg i autostrad
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
44212321-5 - Wiaty autobusowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± nie mniejsz± ni¿ 1 500 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± (przez jedn± robotê budowlan± rozumie siê robotê wykonan± na podstawie jednej umowy) polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi o kategorii co najmniej gminnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿
3 000 000,00 z³ brutto
4.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:
a) co najmniej 1 osob± na stanowisko Kierownika Budowy
Niniejsza osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ.
Ponadto osoba ta winna legitymowaæ siê minimum 5-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych (licz±c od daty uzyskania ww. uprawnieñ budowlanych). Nak³adaj±ce siê na siebie okresy pe³nienia ww. funkcji nie sumuj± siê.
b) co najmniej 1 osob± na stanowisko Kierownika robót sanitarnych
Niniejsza osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
c) co najmniej 1 osob± na stanowisko Kierownika robót elektrycznych
Niniejsza osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
d) co najmniej 1 osob± na stanowisko Kierownika robót telekomunikacyjnych
Niniejsza osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci telekomunikacyjnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 PZP,
- wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat*, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
* liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane wskazane w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, doswiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
d) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w lit. d, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian Umowy:1) Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej Umowy w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie Przedmiotu Umowy, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z wad Dokumentacji Projektowej,
b) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania Przedmiotu Umowy, które nie zosta³y przewidziane w Dokumentacji Projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego,
c) zmian Dokumentacji Projektowej wykonanych z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub dodatkowych;
d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête Umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w Dokumentacji Projektowej,
2) dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci zmiana sposoby wykonania Przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji szczegó³owo okre¶lonej w za³±czniku nr 9 do SWZ w § 17.
3) Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materia³ów przewidzianych w Dokumentacji Projektowej w przypadku niedostêpno¶ci lub utrudnionej dostêpno¶ci odpowiednich surowców lub materia³ów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej,
4) Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac,
b) opó¼nienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiaj±cego lub innych zamawiaj±cych, które to inwestycje lub roboty koliduj± z wykonaniem robót objêtych Umow±,
c) opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonaniu jego zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy lub przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
d) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych,
e) opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
f) wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
g) wyst±pienia na terenie budowy niewybuchów, niewypa³ów lub znalezisk archeologicznych, które wymaga³y wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê;
h) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê,
i) wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót budowlanych, zmianê dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych,
j) wyst±pienia okoliczno¶ci uprawniaj±cych do zmiany Przedmiotu Umowy,
k) wyst±pienia warunków si³y wy¿szej, które uniemo¿liwi³y wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie.
l) dopuszcza siê zmianê terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury udzielenia zamówienia o czas niezbêdny do wykonania robót stanowi±cych przedmiot Umowy,
Szczegó³owo zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la za³±cznik nr 9 do swz w § 17.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-15 10:50
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/904452
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa o¶wietlenia zewnêtrznego w m. Golina ul. Polna, K±kolowa i ul. ¦wierkowa, gm. Golina - etap I
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na dzia³ce ewid. nr 173/4 w Z³otym Stoku, w tym zwiêkszenie pojemno¶ci zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Przygotowanie trenu le¶nego pod inwestycjê drogow± - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdañsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
wiêcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.