Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186207/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00202846/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASKI W UJEŹDZIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławięcicka
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774048757
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASKI W UJEŹDZIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e5e29a-df4e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037125/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa dróg na osiedlu Piaski w Ujeździe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1910476,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja polega na wykonaniu kompletnych robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego pod nazwą:
„BUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASKI W UJEŹDZIE”
na podstawie projektów budowlanych, sporządzonych przez firmę Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Ryszard Warmiński, zatytułowanych:
a) „Projekt budowlany budowy dróg na osiedlu Piaski w Ujeździe – Etap III”, dla którego uzyskano zezwolenie na realizację inwestycji drogowej decyzja nr 1/19 z dnia 22.02.2019r. zn. spr. UA.6740.2.3.2018.IS, zgodnie z którym należy wykonać budowę drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, budowę chodnika, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego,
b) „Projekt budowlany budowy dróg na osiedlu Piaski w Ujeździe”, dla którego uzyskano zezwolenie na realizację inwestycji drogowej decyzja nr 6/2021 z dnia 02.11.2021r. zn. spr. UA.6740.2.6.2021.AN, zgodnie z którym należy wykonać budowę drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, budowę chodnika, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego,
c) „Projekt budowy zjazdów do posesji z ul. Szafirowej i ul. Diamentowej w Ujeździe”, zgodnie z którym należy wykonać zjazdy do posesji
Wybudowane oświetlenie uliczne należy wpiąć do istniejącej szafy oświetlenia ulicznego.
2. W cenie oferty należy uwzględnić także wykonanie i zabudowanie równolegle do drogi w trakcie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej, wolnostojącej jednostronnej na podkładzie znaku drogowego z podwójnie zawiniętymi krawędziami o wymiarach 180cm x 120cm informującej o dofinansowaniu inwestycji;
- blacha ocynkowana o grub. min 1,25 mm malowana proszkowo;
- wydruk – folia monomeryczna z wydrukiem solwentowym, zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi laminatem z filtrem UV chroniącym dodatkowo przed blaknięciem w wyniku ekspozycji na czynniki słoneczne;
- montaż słupków do słupków (2szt.), rura ocynkowana, zabezpieczona od góry kapturkiem plastikowym;
- okres gwarancji na wykonaną tablicę – min 5 lat;
- Zamawiający po przekazaniu placu budowy, przekaże Wykonawcy treść do umieszczenia na tablicy Informacyjnej, której wzór stanowi zał. nr 13
3. Zalecane jest zapoznanie się z planowaną inwestycją w terenie oraz sprawdzenie warunków w jakich prowadzone będą roboty.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie przedmiotu zamówienia- zał nr 12 do SWZ. (przedmiar należy traktować pomocniczo)
Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2198010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3885561,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2198010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSKOM BIAŁDYGA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-199-28-30
7.3.3) Ulica: Polna 1B
7.3.4) Miejscowość: Jaryszów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2198010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI UJAZD
- PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ MAJĄTKU, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIA OD RYZYK CYBERNETYCZNYCH DLA GMINY UJAZD I JEJ JEDNOSTEK (...)
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości: Skrzynki dz. Nr 149,251,252/1,252/2, Skrzynki dz. Nr 3,13,14,16,17, Ujazd ul. Antolin, gm. Ujazd.
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.