eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszczowaPrzebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włoszczowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 14

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 394 26 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gmina-wloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcd6443-c683-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizację zamówienia ze środków KPO oraz środków z budżetu państwa na finansowanie podatku VAT, jako uzupełnienie do środków z KPO.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FIP.271.1.1.2024.AS7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2464049,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka” polegająca na przebudowie i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Łachowie wraz z niezbędną infrastruktura techniczna oraz zagospodarowaniem terenu wokół obiektu w postaci terenów utwardzonych oraz placu zabaw i zieleni. Inwestycja realizowana na dz. nr ewid. 315/1 i 616 jedn. Ewidencyjna 261306_5- Włoszczowa- obszar wiejski obręb 0016- Łachów, 29-100 Włoszczowa
Przedmiotowa inwestycja ma na celu stworzenie odpowiednich warunków w pomieszczeniach w których będą przebywały i kształciły się dzieci w dwóch salach: -żłobek (dzieci od 1 – 3 lat)-przedszkole (dzieci od 3 – 5 lat) W obrębie placówki zostały wydzielone pomieszczenia:-sale pobytu dziennego dla dzieci wraz węzłami sanitarnymi oraz sypialnią przy Sali żłobkowej, -bloku żywieniowego (przyjęcie dostaw, rozdzielnia posiłków, zmywalnia)-pomieszczeń sanitarnych (WC dla pracowników, WC ogólnodostępne pomieszczenie gospodarcze , gabinet pielęgniarski) -wspólne (szatnie, komunikacja, wiatrołap, wózkownia).W ramach rozbudowy budynku przewidziano:1)Przygotowanie placu budowy.2)Prace rozbiórkowe związane z rozbudową i przebudową: -demontaż części ścian wewnętrznych na parterze;-wykonanie nowych otworów drzwiowych w istniejących ścianach.3)Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.4)Prace budowlano - murarskie związane z rozbudową: -wykonanie fundamentów pod nowoprojektowane ściany;-wykonanie nowych ścian murowanych;-montaż stropu oraz stropodachu, -montaż pozostałych elementów konstrukcyjnych tj.: schody, nadproża, podciągi itd.5)Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej.6)Montaż elementów wykończenia na elewacji tj.: -rury spustowe, -podokienniki, itd.7)Prace budowlano-montażowe związane z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych.8)Prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne: -tynkarskie, -malarskie, -posadzkarskie.9)W części istniejącej budynku przy nowoprojektowanym budynku– w części klatki schodowej – należy wymienić ocielenie z istniejącego styropianu na rzecz wełny mineralnej, w celu zabezpieczenia ppoż.Przedmiot umowy określa dokumentacja. Zamówienie nie obejmuje wyposażenia technologicznego za wyjątkiem elementów wyposażenia ujętych w przedmiarze robót w pozycjach kosztorysowych 6.1, 6.2, 6.3, 6.5, 6.6 i 6.10 Zakres robót obejmuje również przywrócenie obiektu w miejscu prowadzenia robót do stanu pierwotnego. Zakres robót obejmuje również uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2290052,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4269946,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2290052,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GERBUD Development Kacper Kucharek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090084190

7.3.3) Ulica: ul. Piaski 2

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2290052,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.