Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00207382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00211120/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00217460/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu
- Etap I”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu- Etap I”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-472ea299-c4d9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062789/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa drogi powiatowej nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik - granica powiatu - Etap I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9610738,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
„Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu - Etap I”
którego realizację przewiduje się z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu „Polski Ład” Programu Inwestycji Strategicznych – dla którego Jednostką Dofinansowującą jest Prezes Rady Ministrów za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego
2) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu - Etap I, obejmujący odcinek w granicach m. Porządzie w gminie Rząśnik od km 0+000,00 do km 2+055,00 - wg kilometraża dokumentacji projektowej, z wyłączeniem skrzyżowania z DP nr 4408W (rondo w km 0+311,84), w zakresie robót drogowych oraz budowy kanału technologicznego.
W ramach inwestycji przewidziano:
wymianę konstrukcji drogi powiatowej z jednoczesną korektą geometrii i poszerzeniem do 6,0 m jezdni o nawierzchni z asfaltobetonu,
przebudowę skrzyżowania z drogą publiczną – DG nr 440320W,
wykonanie jednostronnej ścieżki pieszo-rowerowej o nawierzchni z asfaltobetonu,
wykonanie odcinków chodników o nawierzchni z kostki betonowej w terenie zabudowy,
wykonanie zatoki autobusowej,
wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych,
wykonanie systemu odwodnienia – jednostronnego rowu wraz z przepustami i drenami,
• wykonanie kanału technologicznego.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty branży drogowej , w tym:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, obejmujące:
- prace geodezyjne,
- wycinkę i zabezpieczenie drzew,
- odhumusowanie,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych,
roboty ziemne;
podbudowy;
nawierzchnie;
elementy ulic – krawężniki, obrzeża, ścieki;
oznakowanie i urządzenia BRD;
zieleń drogową.
Kanał technologiczny
Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z projektu Umowy/Istotnych Postanowień Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że kostkę betonową oraz materiały z rozbiórek pozostałych elementów betonowych – wg pozycji nr 26,28,30 i 32 Przedmiaru robót – należy wywieźć i złożyć (zwałka) na działkę gminną w m. Nowy Lubiel, przy czym kostkę i inne materiały nadające się do dalszego wykorzystania Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach.
Koszty sortowania i ułożenia na paletach kostki oraz pozostałych w/w materiałów pochodzących z rozbiórek a nadających się do dalszego wykorzystania Wykonawca powinien skalkulować samodzielnie i uwzględnić w cenach jednostkowych odpowiednich pozycji kosztorysu ofertowego (tj. pozycji nr 26,27,28,29,30,31,32 i 33) opracowanego na podstawie Przedmiaru robót.
Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją Starosty Powiatu Wyszkowskiego nr 19/2022 z dnia 20.12.2022r. (znak: AB.7011.702.2022) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) pn.: „Budowa drogi powiatowej Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu” i decyzją Wojewody Mazowieckiego nr 182/SPEC/2023 z dn. 17.10.2023r. (znak WI-I.7821.24.2.2023.AW.).
4) Wspólny Słownik Zamówień:
45000000 -7 Roboty budowlane
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Dokumentacja projektowa,
c) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
d) Istotne Postanowienia Umowy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 48 miesięcy).
7) Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia
kosztorysowe
8) Obowiązki Wykonawcy
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy
9) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy
10) Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11237182,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14099633,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11237182,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591002482
7.3.3) Ulica: Brokowska 37
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Kanał technologiczny – podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy, 2) Roboty brukarskie – podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy, 3) Częściowo roboty przygotowawcze – podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy, 4) Częściowo roboty rozbiórkowe – podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy, 5) Częściowo roboty ziemne – podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy, 6) Częściowo oznakowanie – podwykonawca nieznany na etapie podpisania umowy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11237182,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.