Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216220/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00216308/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pośrednictwa w zakupie kampanii reklamowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190320600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-219
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 763 49 12/13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operabaltycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://operabaltycka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pośrednictwa w zakupie kampanii reklamowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344020f3-f093-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034709/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pośrednictwo w zakupie kampanii reklamowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pośrednictwa w zakupie kampanii reklamowych. Wsparcie będzie dotyczyć
działalności repertuarowej Opery Bałtyckiej, w tym Bałtyckiego Festiwalu Operowego/Baltic Opera Festival (dalej: „BOF”).
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na wsparciu działań działu promocji i
marketingu Zamawiającego poprzez usługę polegającej na pośredniczeniu w zakupie:
a) Szacunkowa liczba usług - 10 całostronicowych powierzchni w prasie krajowej (minimalna sprzedaż w przypadku
codzienników to 30 000 sztuk prasy każdego dnia, dla tygodników to tygodniowo 60 000 sztuk prasy) w celu zamieszczenia
reklam prasowych, które zostaną opracowane przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
b) Szacunkowa liczba usług - 10 przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor (digital outdoor, bilboard o
wymiarach co najmniej 6mx3m ) w miastach Polski liczących powyżej pół miliona mieszkańców.
c) Szacunkowa liczba usług - 10 jednotygodniowych kampanii radiowych w radiostacjach krajowych (co najmniej 8% udziału
w rynku radiowym pod względem słuchalności, na podstawie rankingów słuchalności) w celu zamieszczenia reklam
radiowych, które zostaną opracowane przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
d) Szacunkowa liczba usług - 5 kampanii internetowych na portalach informacyjnych lokalnych (co najmniej pierwsza piątka
rankingu najbardziej opiniotwórczych portali, według rankingów opiniotwórczych portali).
e) Szacunkowa liczba usług - 5 kampanii internetowych na portalach informacyjnych krajowych (co najmniej pierwsza piątka
rankingu najbardziej opiniotwórczych portali, według rankingów opiniotwórczych portali).
f) Szacunkowa liczba usług - 3 reklamy prasowe w tygodnikach lub miesięcznikach europejskich (wydawanych między
innymi na terenie Niemiec i Austrii) o tematyce muzycznej, operowej.
g) Szacunkowa liczba usług - 3 kampanie internetowe na europejskich portalach branżowych (prowadzonych w języku
niemieckim lub angielskim), o tematyce muzycznej, operowej.
h) Szacunkowa liczba usług - 6 usług reklamy w internecie polegającej na:
• dotarciu do predefiniowanej grupy docelowej (mierzone tygodniowymi raportami dotarcia) oraz zachęcenia do przejścia na
stronę docelową (mierzone tygodniowymi raportami dotarcia). Wykonawca po każdym tygodniu kampanii przedstawi
Zamawiającemu raport w terminie do 2 dni po zakończeniu poprzedniego tygodnia kampanii. Przewidywana szacunkowa
ilość tygodni kampanii - 6, tj. 6 raportów;
• geotargetowaniu jako metodzie dotarcia do konsumentów, z wykorzystaniem danych na temat ich aktualnego położenia,
która bazuje na zasadach geolokalizacji. Mierzone tygodniowymi raportami dotarcia. Wykonawca po każdym tygodniu
kampanii przedstawi Zamawiającemu raport w terminie do 2 dni po zakończeniu poprzedniego tygodnia kampanii.
Przewidywana szacunkowa ilość tygodni kampanii - 6, tj. 6 raportów.
i) Szacunkowa liczba usług - 2 dwutygodniowe kampanie reklamowe na terenie Polski w pociągach dalekobieżnych na
trasie Warszawa/Gdańsk w postaci wybranej przez Zamawiającego (plakaty A3 lub naklejki).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały trzy oferty, przy czym dwie z ofert zostały odrzucone. Nieodrzucona najkorzystniejsza oferta z ceną w wysokości 1 067 640,00 zł znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 492 000,00 zł. W oparciu o powyższe, w pełni uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie do ceny wskazanej w najkorzystniejszej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067640,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Koncepcja, przygotowanie i realizacja kreatywnej kampanii społeczno-informacyjnej promującej ideę zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego oraz budowę nowej siedziby Muzeum Powstania Wielkopolskiego
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.