eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynkiDostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym w ramach projektu grantowego ,,Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym w ramach projektu grantowego ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Krynki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 16

1.5.2.) Miejscowość: Krynki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857228550

1.5.8.) Numer faksu: 85722070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym w ramach projektu grantowego ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aca363f-f6c8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00313856/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym w ramach projektu grantowego ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym w ramach realizacji projektu grantowego ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
2. Zamawiający informuje, że zadanie pn. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego – 92 szt. laptopów z systemem operacyjnym oraz 3 szt. komputerów stacjonarnych.
4. Sprzęt wskazany powyżej musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nienaprawiany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Zamawiający nie dopuszcza oferowania sprzętu używanego lub po reaktywacji.
6. Sprzęt powinien być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta wraz z dokumentami gwarancyjnymi i instrukcja obsługi w języku polskim.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego tj. do Urzędu Miejskiego w Krynkach, ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki w terminie 30 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji będzie liczony od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu określa, Załącznik nr 1a, Załącznik nr 1b do SWZ oraz SWZ i jej załączniki.
10. Sprzęt komputerowy powinien być wyprodukowany najpóźniej w 2021 r., być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej.
12. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1 oferta. Cena brutto jaką zaproponował Wykonawca za realizację zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania.

SEKCJA VI OFERTY

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250700

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.