eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn"Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego, o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*,18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 dla SPZOZ Wolsztyn"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego, o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*,18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 dla SPZOZ Wolsztyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego, o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*,18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 dla SPZOZ Wolsztyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb355681-df3e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329378,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 SWZ: Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie usługi pn: „Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego, o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*,18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 dla SPZOZ Wolsztyn".
3.2 Zamawiający przewiduje, że łączna ilość wytwarzanych odpadów we wszystkich placówkach należących do SPZOZ Wolsztynie w ciągu 12 miesięcy wyniesie około 51 170 kg, co stanowi w skali miesiąca - około 4 264,17 kg.
3.3 Wskazane w ust. 2 ilości zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrezygnowania z części przedmiotu umowy oraz jego zwiększenia w miesięcznych okresach rozliczeniowych, o ile będzie to wynikać z jego uzasadnionych potrzeb.
3.5 W przypadku nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu umowy tj. 51 170 kg odpadów medycznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia umowy do wyczerpania wskazanej ilości maksymalnie w okresie do 15 miesięcy od daty podpisania umowy. W przypadku wcześniejszego zrealizowania umowy pod względem ilościowym umowa wygasa.
3.6 Usługa objęta przedmiotem zamówienia polegać będzie w szczególności na:
a) odbiorze pojemników wypełnionych odpadami z miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
b) załadunku,
c) transporcie,
d) rozładunku,
e) unieszkodliwieniu odpadów w miejscu do tego przeznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
f) myciu i dezynfekcji pojemników wraz z informacją o przeprowadzonej dezynfekcji na pojemnikach z uwzględnieniem daty procesu,
g) transporcie pustych, zdezynfekowanych pojemników do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.7 Usługa wykonywana musi być zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w szczególności zgodnie z :
a) Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j.Dz.U.2022.699 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy.
b) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017.1975)
c) Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2022.2201 t.j.)
d) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U.2022.2147 t.j.)
e) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2022.2556 t.j.)
f) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla magazynowania odpadów (Dz.U.2020.1742).
3.8 Zamawiający informuje, że obowiązuje zasada bliskości w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do jej przestrzegania przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 20 ust 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 699 z póź. Zm.) zakazuje się unieszkodliwiana zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Wyjątek od zasady bliskości zgodnie z art. 20 ust 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022 r. poz. 699 z poź. zm) dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze innego województwa niż to, w którym odpady zostały wytworzone, w przypadku łącznego spełnienia następującego warunku (art. 20 ust.6 ustawy): - brak instalacji na obszarze województwa, w którym zostały odpady wytworzone lub gdy istniejące instalacje nie mają mocy przerobowych oraz - poddanie zakaźnych odpadów medycznych unieszkodliwieniu w najbliższej instalacji.
3.9 Zamawiający segreguje odpady - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.10 Odbiór w/w odpadów dotyczy następujących placówek SPZOZ Wolsztyn: SPZOZ Wolsztyn, Wolsztyn, ul. Wschowska 3, Poradnia Lekarza Rodzinnego w Obrze, Obra, ul. Cmentarna 5, Poradnia Lekarza Rodzinnego w Świętnie, Świętno, ul. Mickiewicza 22 oraz innych palcówek SPZOZ Wolsztyn, które w trakcie trwania umowy mogą wejść w jego skład.
3.11 Szczegółowy zakres oraz częstotliwość odbiorów a także przewidywana ilość odpadów została określona w załączniku nr 2 do SWZ.
3.12 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca udostępni na własny koszt Zamawiającemu na cały czas realizacji zamówienia pojemniki odpowiednie do zbierania i transportu odpadów spełniające wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa:
 w przypadku grupy 18 01 03* pojemniki wielokrotnego użycia, zamykane, na kółkach, o wymiarach umożliwiających transport przez drzwi o szerokości do 90 cm, o pojemności min. 660 litrów, wyraźnie oznakowanych „odpady medyczne”, w ilości 6 sztuk,
 Uwaga! Ilość pojemników jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W takim przypadku wykonawca zobligowany jest zapewnić wskazaną przez Zamawiającego ilość pojemników niezbędną do prawidłowego realizowania usługi.
3.13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał na wymianę pojemniki czyste, zdezynfekowane, jednocześnie z odbiorem odpadów.
3.14 Wykonawca zobowiązany jest oznakować pojemniki zgodnie z obowiązującymi przepisami, a pojemniki zbiorczo transportowe udostępniane Zamawiającemu symbolem Wykonawcy.
3.15 Inne obowiązki Wykonawcy:
a) Za załadunek towarów zgodnie zobowiązującymi przepisami i sposób transportu w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym odpowiedzialność ponosi Wykonawca lub podmiot, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje usługę transportową.
b) Usługa odbioru odpadów świadczona będzie specjalnie do tego przystosowanymi środkami transportu spełniającymi wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający ma prawo kontroli w zakresie stanu sanitarnego pojazdów służących do transportu odpadów medycznych oraz stosowania środków ochrony indywidualnej przez pracownika Wykonawcy. Na podstawie sporządzonego protokołu kontroli w przypadku stwierdzenia niezgodności Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowego usunięcia.
c) Każdorazowo odbiór i waga odpadów musi być potwierdzona za pośrednictwem elektronicznego systemu BDO na karcie przekazania odpadu przez odbiorcę odpadów, co będzie podstawą do rozliczeń finansowych i ewidencji. Ww. karty zostaną niezwłocznie potwierdzone po odbiorze odpadów oraz po zakończeniu transportu w systemie BDO. W przypadku dni wolnych od pracy Wykonawca odbierze odpady medyczne w dzień poprzedzający dzień wolny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344869,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344869,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344869,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROMAROL-PLUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652223120

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344869,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.