Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa sanitariatów w Pałacu, Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach w formule zaprojektuj wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 2, Krzyżowice
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzs-krzyzowice.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa sanitariatów w Pałacu, Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach w formule zaprojektuj wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59137979-0e8d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032247/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace remontowo- budowlane na obiektach PZS Nr 1 w Krzyżowicach w podzialena na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu podstawowym bez negocjacji nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: cds-148610-b6d4f435-c32c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.23.31.2023.KJ.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie projektu budowlanego obejmującego remont i przebudowę sanitariatów, zawierającego oświadczenie o kompletności projektu, dokonane uzgodnienia.
2) Projekt należy przygotować w 4 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze dla organu wydającego pozwolenie na budowę i 2 egzemplarze dla Zamawiającego – z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę,
3) Wykonanie projektu wykonawczego w ilości 4 egzemplarzy
4) Przedmiar robót w ilości 2 egzemplarzy
5) Kosztorys inwestorski w ilości 3 egzemplarzy
6) Specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egzemplarzy
7) Wykonanie innych opracowań niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli będą wymagane
8) Wykonanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko jeżeli zajdzie taka konieczność wynikająca z przepisów. Raport należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymaganiami i przepisami prawa polskiego
9) Uzyskanie opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczącej prowadzeniu lub sprzeciwu wobec prowadzenia ew. prac (m.in. trasy) w obrębie obszarów zabytkowych budynków
10) Uzyskanie wymaganych wniosków, oświadczeń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego upoważnienia
11) Uzyskanie oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla działek nie należących do Starostwa Powiatowego we Wrocławiu będące w zarządzie trwałym PZS Nr 1 w Krzyżowicach, wymagane jest złożenie oświadczenia przez Projektanta o uzyskaniu wymaganych zgód właścicieli terenu i ich przekazanie do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach
12) Na podstawie projektu wykonanie remontu i przebudowy sanitariatów oraz wykonanie włączenia na terenie Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 W Krzyżowicach, ul. Główna 2 (tj. Szkoła – Pałac), do gminnego systemu kanalizacji sanitarnej znajdującej się na terenie działek 82/35.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBM NORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982242038
7.3.3) Ulica: Kobierzycka 13B lok 3A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-315
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Pielęgnacja istniejących nasadzeń w pasach drogowych w gminie Kobierzyce
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie gminy Kobierzyce w latach 2025 - 2026.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- REMONT STACJI UZDATNIANIA WODY PITNEJ (SUWP) W OŚRODKU WYPOCZYNKOWYM "KOSZARKA" W PRZEBRNIE K/KRYNICY MORSKIEJ UL. DROGOWCÓW 1, ADMINISTROWANYM PRZEZ GDDKiA O. W GDAŃSKU
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.