Og³oszenie z dnia 2022-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00373169/01 - Wynik z dnia 2022-10-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej "Syrena"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Syreny 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alebek@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpssyrena.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be89e8b9-0435-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00265337
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00238542/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu mini Portalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, zwanej dalej Portalem oraz poczty elektronicznej.
- z zastrze¿eniem, i¿ oferta oraz uzupe³niane dokumenty mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± ePUAP. Uwaga: Wykonawca sk³adaj±c ofertê za po¶rednictwem ePUAP musi j± zaszyfrowaæ.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP na stronach internetowych dedykowanych tym systemom.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi
150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID do postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w mini Portalu klikaj±c w opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdz.II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.DAG.ZA. 260.18.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych.
Przedmiot zamówienia ma na celu podniesienie efektywno¶ci energetycznej DPS-u przez ró¿nicowanie zasilania elektrycznego z odnawialnych ¼róde³ energii.
Lokalizacja przedmiotu zamówienia:
Dom Pomocy Spo³ecznej „Syrena”, 01-150 Warszawa, ul. Syreny 26.
Wymagana moc instalacji wykonanej przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego musi siê znajdowaæ w przedziale od 47 do 50 kWp, przy monta¿u oko³o 110 paneli (jest to tylko szacunkowa ilo¶æ paneli). Obecne miesiêczne zu¿ycie energii elektrycznej przez Zamawiaj±cego ~20 000,00 kW, roczne ~250 000,00 kW.
Do zadañ w ramach przedmiotu zamówienia nale¿y m.in. audyt mo¿liwo¶ci wykonania instalacji na p³askim dachu siedmiokondygnacyjnego budynku mieszkalnego o wysoko¶ci 25 m i powierzchni 675 m² z umieszczonymi kominami wentylacyjnymi i instalacj± odgromow± – sprawdzenie dopuszczalnego obci±¿enia dachu i jego wytrzyma³o¶ci po zamontowaniu paneli fotowoltaicznych, mo¿liwo¶ci poprowadzenia przewodów do urz±dzeñ pomiarowych znajduj±cych siê w piwnicy, w rozdzielni elektrycznej, oraz umiejscowienia falownika.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla konstrukcji, po³±czeñ elektrycznych, monta¿u
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji inwertera
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki:
a) wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±
w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³,
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (odpowiedzialno¶ci kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± na jedno i wszystkie zdarzenia co najmniej 500.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
aa) osob± wpisan± do Rejestru Certyfikowanych Instalatorów OZE w zakresie instalacji fotowoltaicznych, prowadzonego przez Urz±d Dozoru Technicznego,
ab) osob±, która posiada wa¿ne uprawnienia SEP „E” oraz „D“ upowa¿niaj±ce do pod³±czenie instalacji,
b) Wykonawca, wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. monta¿em instalacji fotowoltaicznej o warto¶ci co najmniej 170 000,00 z³ brutto ka¿de zamówienie. Uwaga: Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zamówieñ o warto¶ci mniejszej tzn. Wykonawca musi wykazaæ zrealizowanie co najmniej dwóch zamówieñ o warto¶ci 170 000,00 z³ brutto ka¿de z tych dwóch zamówieñ.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zarówno wobec Wykonawcy, jak równie¿ wobec podmiotów - je¶li na ich zasoby Wykonawca siê powo³uje i wobec podwykonawców, je¶li zamierza powierzyæ im wykonanie czê¶ci zamówienia - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania
siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, - sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
3. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu Wykonawcy wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 8 do SWZ;
4. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 3, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
4. Polisa OC, o której mowa w Rozdz. VIII ust. 2 pkt. 3 lit. b SWZ. Zamawiaj±cy uzna za spe³niaj±c± wymagania polisê, je¿eli:
a) zosta³a op³acona, a w przypadku, gdy nie bêdzie to wynikaæ z tre¶ci polisy – nale¿y do³±czyæ potwierdzenie dokonania op³aty polisy (potwierdzony przez bank lub Pocztê Polsk± odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego), polisy których termin p³atno¶ci zosta³ oznaczony w ratach – nale¿y do³±czyæ potwierdzenie op³aty rat których termin p³atno¶ci zosta³ oznaczony przed terminem sk³adania ofert,
b) swoim zakresem obejmuje odpowiedzialno¶æ deliktow± i /kontraktow±,
a w przypadku gdy nie bêdzie to wynikaæ z tre¶ci polisy – nale¿y do³±czyæ ogólne warunki ubezpieczenia i opis wykupionych dodatkowych klauzul.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Karty katalogowe paneli fotowoltaicznych.2. Karty katalogowe falownika.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W trybie art.107 ust.2 ustawy Pzp5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz ofertowy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, je¿eli Wykonawca powo³uje siê na te zasoby w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczeñ lub gwarancji ).
4. O¶wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdz. X ust. 10 SWZ.
6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 2.250,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce dwie¶cie piêædziesi±t z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 20 1030 1508 0000 0005 5007 6039. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: ...........................................................;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Niezale¿nie od przypadków wynikaj±cych wprost z przepisów ustawy, zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku:1) okoliczno¶ci zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku si³y wy¿szej,
Strona dotkniêta dzia³aniem si³y wy¿szej jest zobowi±zana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ci±gu 5 dni roboczych, pod rygorem braku mo¿liwo¶ci powo³ywania siê na klauzulê si³y wy¿szej. Opó¼nienia musz± byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ z powodu si³y wy¿szej Strony ustal± nowe terminy, z tym,
¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju;
2) w przypadku okoliczno¶ci zwi±zanych z COVID-19, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê zaistnienia tych okoliczno¶ci oraz ich wp³ywu na realizacjê umowy;
3) w zakresie terminu wykonania umowy z powodu zmiany przepisów maj±cych wp³yw na sposób wykonania przedmiotu umowy, których pominiêcie mo¿e skutkowaæ wykonaniem przedmiotu umowy z naruszeniem przepisów prawa i zasad wiedzy technicznej.
4) w zakresie terminu wykonania umowy z powodu przewlek³o¶ci postêpowañ przed organami i instytucjami zwi±zanymi z pozyskaniem niezbêdnych uzgodnieñ, opinii, etc., je¿eli nie wyst±pi³y z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
5) w zakresie terminu wykonania umowy z powodu wyst±pienia niemo¿liwych
do przewidzenia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej lub zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu osób zaanga¿owanych w realizacjê przedmiotu umowy.
6) w zakresie terminu i sposobu wykonania umowy z powodu konieczno¶ci zmiany wymagañ technicznych, w tym parametrów przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, je¿eli oka¿e siê, ¿e jest to konieczne dla prawid³owego wykonania umowy lub uzasadnione zasadami wiedzy technicznej, dla osi±gniêcia podstawowego celu umowy, jakim jest wyposa¿enie Zamawiaj±cego w nale¿ycie wykonan± i bezpieczn± Instalacjê fotowoltaiczn± i korzystanie przez Zamawiaj±cego z tej instalacji zgodnie
z jej przeznaczeniem.
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zasady przeprowadzenia procedury zmiany umowy:
1) Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy przedstawia drugiej Stronie wniosek, wraz
z podaniem zakresu zmiany oraz uzasadnienia potrzeby zmiany, w tym z za³±czeniem dowodów na okoliczno¶æ wykazania zaistnienia przes³anki do zmiany umowy. Wniosek powinien byæ z³o¿ony bez zbêdnej zw³oki.
2) w terminie do 5 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt 1) Strona ustosunkowuje siê do ¿±dania zmiany umowy, w razie potrzeby przedstawiaj±c inn± propozycjê, co do tre¶ci zmiany umowy.
3) najpó¼niej w terminie 15 dni od dnia z³o¿enia wniosku, o którym mowa w pkt 1), Strony zawr± aneks do umowy – w przypadku uzgodnienia tre¶ci zmiany umowy, b±d¼ – zakoñcz± umown± procedurê aneksowania umowy – w przypadku uznania, ¿e nie zachodz± przes³anki do zmiany umowy, b±d¼ w przypadku braku uzgodnienia tre¶ci zmiany umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ na terenie gminy Micha³owice." - nr postêpowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postêpowania 068/25
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obs³uga stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Zarz±du Dróg Miejskich w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Modernizacja sto³ówki szkolnej przy Technikum Le¶nym w Bia³owie¿y - I etap
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popie³uszki 8 w K±tach Wroc³awskich
- "Przebudowa holu g³ównego Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.