eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Zorganizowanie oraz obsługa międzynarodowego Kongresu "Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges", który odbędzie się w dniach 19 - 20 października 2023r."



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie oraz obsługa międzynarodowego Kongresu „Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges”, który odbędzie się w dniach 19 – 20 października 2023r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zorganizowanie oraz obsługa międzynarodowego Kongresu „Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges”, który odbędzie się w dniach 19 – 20 października 2023r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64da62e-e001-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Organizacja Kongresu podsumowującego projekt ŻDK2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPr.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa międzynarodowego Kongresu „Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges” w dniach 19-20 października obejmująca:
a. Koordynację organizacji i obsługi Kongresu;
b. Obsługę dystrybucji środków na Wsparcie Podróżne dla maksymalnie 100 uczestników Kongresu;
c. Kompleksową obsługę umów z maksymalnie 30 osobami występującymi w roli: moderatora, facylitatora, prowadzącego, mówcy, panelisty, recenzenta oraz organizację ich udziału w Kongresie;
d. Zapewnienie facylitatora spotkania dyskusyjnego prowadzonego w języku angielskim dla Partnerów Muzeum;
e. Obsługę podróży i pobytu dla Gości VIP;
f. Usługę prowadzenia Kongresu w języku polskim, w tym zapewnienie moderatora/moderatorki w Audytorium Muzeum POLIN w trakcie jego trwania;
g. Zapewnienie usługi cateringowej;
h. Wsparcie w realizacji streamingu panelu głównego i warsztatów;
i. Zapewnienie tłumaczenia symultanicznego panelu głównego;
j. Wykonanie Key Visual Kongresu (klucz wizualny oprawy graficznej);
k. Wykonanie oprawy wizualnej budynku w trakcie trwania Kongresu wraz z montażem i demontażem oraz wizualizacją multimedialną
l. Przygotowanie elektronicznego wydania publikacji pokonferencyjnej w polskiej i angielskiej wersji językowej
2. Szczegółowy zakres usług opisany został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582134,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857599,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613954,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazurkas Travel Biuro Podróży Sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002995

7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613954,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.