Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187122/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00199365/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie oraz obsługa międzynarodowego Kongresu „Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges”, który odbędzie się w dniach 19 – 20 października 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zorganizowanie oraz obsługa międzynarodowego Kongresu „Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges”, który odbędzie się w dniach 19 – 20 października 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64da62e-e001-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Organizacja Kongresu podsumowującego projekt ŻDK2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPr.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa międzynarodowego Kongresu „Jewish Cultural Heritage: practicies, perspectives, challenges” w dniach 19-20 października obejmująca:
a. Koordynację organizacji i obsługi Kongresu;
b. Obsługę dystrybucji środków na Wsparcie Podróżne dla maksymalnie 100 uczestników Kongresu;
c. Kompleksową obsługę umów z maksymalnie 30 osobami występującymi w roli: moderatora, facylitatora, prowadzącego, mówcy, panelisty, recenzenta oraz organizację ich udziału w Kongresie;
d. Zapewnienie facylitatora spotkania dyskusyjnego prowadzonego w języku angielskim dla Partnerów Muzeum;
e. Obsługę podróży i pobytu dla Gości VIP;
f. Usługę prowadzenia Kongresu w języku polskim, w tym zapewnienie moderatora/moderatorki w Audytorium Muzeum POLIN w trakcie jego trwania;
g. Zapewnienie usługi cateringowej;
h. Wsparcie w realizacji streamingu panelu głównego i warsztatów;
i. Zapewnienie tłumaczenia symultanicznego panelu głównego;
j. Wykonanie Key Visual Kongresu (klucz wizualny oprawy graficznej);
k. Wykonanie oprawy wizualnej budynku w trakcie trwania Kongresu wraz z montażem i demontażem oraz wizualizacją multimedialną
l. Przygotowanie elektronicznego wydania publikacji pokonferencyjnej w polskiej i angielskiej wersji językowej
2. Szczegółowy zakres usług opisany został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857599,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613954,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazurkas Travel Biuro Podróży Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002995
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZURKAS TRAVEL BIURO PODRÓŻY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAZURKAS TRAVEL BIURO PODRÓŻY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613954,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych podczas XXXVIII Konferencja z cyklu: Zagadnienia Surowców Energetycznych i Energii w Gospodarce Krajowej.
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania w dniu 20 maja 2025r w Rzeszowie (2części).
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia w województwie wielkopolskim dla ROPS w Poznaniu
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych podczas II Kongresu Surowcowego (3 - 6 listopada 2025 r.)
- Kompleksowa organizacja Konferencji Międzywojewódzki finału konkursu"NAUKOLATEK - Nastoletni Naukowiec" w ramach zadania zleconego pn. ,,Politechniczna Sieć VIA CARPATIA (...)", realizowanego przez PL.
- Kompleksowa organizacja i obsługa Warsztatów z zakresu zarządzania obszarami Natura 2000 oraz z zakresu ochrony krajobrazu.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.