Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169303/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁĘCZYCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (24) 721 03 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 (24) 721 03 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbe5d4de-0c8c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004469/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169303/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 712371,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 687597,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część 1 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów1) Ilość punktów poboru 54
2) Łączny szacowany wolumen (+/-10%) 876,66 MWh
z tego:
Strefa I 485,42 MWh
Strefa II 391,24 MWh
szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SWZ
3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa.
4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 408523,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 2 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego1) Ilość punktów poboru 25
2) Łączny szacowany wolumen (+/- 10%) 632,82MWh
z tego:
Strefa I 147,47 MWh
Strefa II 485,35 MWh
szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SWZ
3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa.
4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 279073,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502483,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517360,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502483,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE OBRÓT SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502483,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343260,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351980,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343260,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE OBRÓT SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343260,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
- "Dostawa urządzeń na plac zabaw dla żłobka w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c w Łęczycy "
- Przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych gminy Jastrzębia
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.