Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00205700/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00207924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42” ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW PSYCHIATRYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Nowowiejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowowiejska 27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-665
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalnowowiejski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitalnowowiejski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42” ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-630accaf-e359-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122440/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/DZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82443,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42” w ramach realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Dolnej 42 i Nowowiejskiej 27”, gdzie:
1) Realizacja zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z Województwa Mazowieckiego i z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na podstawie:
1.1) Umowy o dofinansowanie Nr W/UMWM-UU/UM/NW/705/2020 zawartej w dniu 23 kwietnia 2020 r. zawartą z Województwem Mazowieckim, związaną z realizacją Projektu w ramach Programu Priorytetowego: 3.4. Budownictwo Energo-oszczędne. Część 1 Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie (3.1. Poprawa jakości powietrza. Część 2 Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie),
z późniejszymi aneksami.
1.2) Umowy o dofinansowanie Nr 69/2020/Wn-07/OA-tr-ku/D zawartej w dniu
19 lutego 2020 r. zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej, z późniejszymi aneksami.
2. Zakres robót budowlano - montażowych objętych nadzorem w budynku przy ul. Dolnej 42:
I. Branża budowlana:
1 WZMOCNIENIE NADPROŻY ZGODNIE Z DETALEM U-1, WYKONANIE OTWORÓW
2 WYMIANA DRZWI
3 WYMIANA OKIEN
4 WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW
5 WYMIANA BALUSTRAD, OBRÓBEK BLACHARSKICH, RYNIEN, RUR SPUSTOWYCH I INNYCH ELEMENTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA ELEWACJI
6 REMONT ELEWACJI
7 REMONT ŚCIAN W POZIOMIE COKOŁU
8 REMONT DASZKÓW ŻELBETOWYCH PRZED WEJŚCIAMI DO BUDYNKU
9 REMONT SPOCZNIKA ŻELBETOWEGO I SCHODÓW NA ELEWACJI E-3
10 REMONT MURÓW OPOROWYCH, SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ STOPNI PRZED WEJŚCIAMI DO BUDYNKU
11 REMONT DASZKU Z POLIWĘGLANU
12 WYKONANIE NOWEGO ŻELBETOWEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW PRZED WEJŚCIEM DO WĘZŁA CIEPLNEGO NA ELEWACJI E-2
13 REMONT DACHU
14 ROBOTY TYMCZASOWE I TOWARZYSZĄCE
II. Branża elektryczna:
1 INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA
2 INSTALACJE NA ELEWACJI BUDYNKU
3 INSTALACJA ODGROMOWA
III. Branża sanitarna - wymiana c.o. Dolna 42
1 DEMONTAŻ INSTALACJI C.O.
2 ROBOTY MONTAŻOWE INSTALACJI C.O.
3 IZOLACJA POZIOMÓW INSTALACJI C.O.
4 PODPARCIA POZIOMÓW INSTALACJI C.O.
5 WĘZEŁ CIEPLNY INSTALACJI C.O. - ROZDZIELACZE Z OSPRZĘTEM
6 ROBOTY BUDOWLANE PRZYGOTOWAWCZE I POWYKONAWCZE
IV. Branża sanitarna - węzeł technologia Dolna 42:
1 DEMONTAŻ URZĄDZEŃ WĘZŁA CIEPLNEGO
2 MONTAŻ RUR I URZĄDZEŃ W WĘŹLE CIEPLNYM
3 IZOLACJA RUROCIĄGÓW W WĘŹLE POMIĘDZY MODUŁAMI
4 MONTAŻ INSTALACJI WODNOKANALIZACYJNEJ W WĘŹLE CIEPLNYM
5 ROBOTY ZIEMNE W WĘŹLE CIEPLNYM
6 ROBOTY BUDOWLANE W WĘŹLE CIEPLNYM
V. Branża sanitarna - c.w. Dolna 42:
1 DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ INSTALACJI CIEPŁEJ WODY I CYRKULACJI
2 MONTAŻ INSTALACJI CIEPŁEJ WODY I CYRKULACJI
3 PODPARCIA POZIOMU
4 IZOLACJA RUR Z.W. C.C.W.
5 ROBOTY BUDOWLANE - POINSTALACYJNE
VI. Branża sanitarna - węzeł cieplny elektryka Dolna 42
1 INSTALACJA OŚWIETLENIOWA CPV
2 ROZDZIELNICA RWC
3 LINIE ZASILAJĄCE
4 INSTALACJA ANTENOWA
5 INSTALACJA UZIEMIAJĄCA
6 POMIARY
2. Wszystkie prace będą wykonywane zgodnie z następującym dokumentem:
1) Decyzją Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy o zatwierdzeniu projektu budowlanego
i udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr 6/B/2023 z dnia 16.01.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51118,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51118,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA „BUDOSERWIS” JOANNA CIEPIELAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 120 87 59
7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa 6
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA "BUDOSERWIS" JOANNA CIEPIELAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA "BUDOSERWIS" JOANNA CIEPIELAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51118,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.