Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193523/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3698132-e3f0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3698132-e3f0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056725/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 MATERIAŁY PROMOCYJNE - OPOLSKA KARTA RODZINY I SENIORA
1.2.26 MATERIAŁY PROMOCYJNE - KONKURS NAJLEPSZA PRZESTRZEŃ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112193,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej.
Część I Materiały promocyjne - Opolska Karta Rodziny i Seniora
1. Worek ze sznurkami - 600 szt.
2. Plecak młodzieżowy - 60 szt.
3. Frisbee - 300 szt.
4. Torba bawełniana – 500 szt.
5. Siatka na zakupy składana -450 szt.
6. Otwieracz – brelok – 2100 szt.
7. Latarka – brelok – 200 szt.
8. Peleryna w kulce z karabińczykiem – 600 szt.
9. Torba termiczna – 300 szt.
10. Zasobnik z woreczkami na psie odchody - 600 szt.
11. Piłka dmuchana – 300 szt.
12. Piórnik - 300 szt.
13. Ołówek z główką zwierzątka dla dzieci – 600 szt.
14. Komplet 12 kredek – 300 szt.
15. Kocyk dziecięcy z maskotką – 50 szt.
16. Miś maskotka – 50 szt.
17. Pojemnik na tabletki okrągły - 500 szt.
18. Pojemnik na tabletki 7-dniowy - 500 szt.
19. Szelki odblaskowe - 300 szt.
20. Samozaciskowa zwijająca się opaska odblaskowa - 500 szt.
21. Lupa do czytania w etui - 500 szt.
22. Piłeczka antystresowa – 500 szt.
23. Taśmy do ćwiczeń – zestaw 3 sztuk – 300 szt.
24. Karty do gry – 500 szt.
25. Magnetyczna zakładka do książki – 500 szt.
26. Podkładka pod myszkę – 300 szt.
27. Kalendarz książkowy na 2024 rok – 400 szt.
28. Kalendarz ścienny 3-dzielny na 2024 rok – 400 szt.
29. Naklejka reklamowa zewnętrzna – 300 szt.
30. Naklejka reklamowa wewnętrzna – 300 szt.
31. Parasol automatyczny – 200 szt.
32. Kubek termiczny – 100 szt.
33. Koszulka bawełniana - 30 szt.
34. Bluza rozpinana z kapturem – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej – część I – Materiały promocyjne – Opolska Karta Rodziny i Seniora.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 84934,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej.
Część II - Materiały promocyjne - Konkurs Najlepsza Przestrzeń Województwa Opolskiego
1. Długopis żelowy z zatyczką - 300 szt.
2. Notes klejony A4 - 300 szt.
3. Teczka kartonowa A4 - 300 szt.
4. Notes w twardej oprawie z długopisem - 300 szt.
5. Zakreślacz – 150 szt.
6. Torba materiałowa - 300 szt.
7. Worko-plecak materiałowy - 150 szt.
8. Butelka na wodę – 150 szt.
9. Zawieszka odblaskowa - 150szt.
10. Samozaciskowa zwijająca się opaska odblaskowa – 150 szt.
11. Parasol składany – 150 szt.
12. Długopis z poziomicą linijką, i śrubokrętem – 100 szt.
13. Naklejka wlepka – 600 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej – część II – Materiały promocyjne – Konkurs Najlepsza Przestrzeń Województwa Opolskiego.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 27259,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95681,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95681,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Paweł Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7741214560; REGON: 611318657
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95681,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20872,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20872,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Paweł Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7741214560; REGON: 611318657
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20872,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres realizacji zamówienia - 8 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
Dla części I
„§ 4 Umowy
Czas trwania umowy
Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 8 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji w formie elektronicznej wszystkich projektów graficznych oznakowań materiałów promocyjnych określonych w OPZ.”
Część II - dot. pkt 8.3.)
Okres realizacji zamówienia - 8 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
Dla części II
„§ 4 Umowy
Czas trwania umowy
Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 8 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji w formie elektronicznej wszystkich projektów graficznych oznakowań materiałów promocyjnych określonych w OPZ.”
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej, zabiegowej oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Bitdefender GravityZone Business Security lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych z obszaru miasta Opola".
- Zakup pojazdu o napędzie 100% elektrycznym
- D/18/2025/A2 Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- "Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na części"
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Wykonanie i dostarczenie artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.