Og³oszenie z dnia 2021-11-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00001173/01 - Wynik z dnia 2022-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych bêd±cych w zasobach Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.8.) Numer faksu: 32 245 48 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych bêd±cych w zasobach Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2420c9c-4209-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00265505
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: a) miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/; b) ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal; c) strona internetowa
Zamawiaj±cego: https://mpglswietochlowice.pl/zamowienia_dzp.html; d) poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl oraz adres (adresy) e-mail Wykonawcy podane w Formularzu oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortal dostêpnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie ePUAP. 3. Pozosta³e postanowienia zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e niniejsze zamówienie wi±¿e siê z powierzeniem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przetwarzania danych osobowych niezbêdnych do jego realizacji tj: imion i nazwisk, adresów oraz numerów telefonów osób zajmuj±cych lokale w budynkach objêtych umow±.
2. Szczegó³owy zakres danych, cel i warunki ich przetwarzania okre¶la umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia lub najpó¼niej w dniu jej podpisania wybrany Wykonawca zobowi±zany jest do zawarcia z Zamawiaj±cym ww. umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odmowa podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych bêdzie traktowana jako odmowa podpisania umowy o udzielenie zamówienia.
4. Administratorem Pañstwa danych osobowych w rozumieniu Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
5. Kontakt z Administratorem jest mo¿liwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41-600 ¦wiêtoch³owice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
6. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
7. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez Administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
9. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
10. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
11. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Ustawy Pzp do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
12. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
13. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
• ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
• z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
14. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
15. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 30/DZP/DE/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZÊ¦Æ NR 1 – obejmuje ¶wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach administrowanych przez Administracjê Domów Mieszkalnych nr II, w tym: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w za³±czniku nr 1.1 do SWZ, w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpo¿arowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o za³±cznik nr 1 do SWZ - SOPZ; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz za³±cznikiem nr 1 do SWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w za³±czniku nr 1.1 do SWZ; c) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych us³ug kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynno¶ci do wykonania w danym zakresie zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objêtych zakresem I i II zawiera za³±cznik nr 1.1 do SWZ. Za³±cznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia bêd± regulowa³y projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), pracowników wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z us³ugami kominiarskimi polegaj±cymi na czyszczeniu przewodów kominowych oraz wykonywaniu okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opisanymi w przedmiocie zamówienia.
4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
4) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
4.3 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.4 Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Us³ugi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi poni¿ej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZÊ¦Æ NR 2 – obejmuje ¶wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach administrowanych przez Administracjê Domów Mieszkalnych nr III, w tym: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w za³±czniku nr 1.2 do SWZ, w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpo¿arowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o za³±cznik nr 1 do SWZ - SOPZ; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz za³±cznikiem nr 1 do SWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w za³±czniku nr 1.2 do SWZ; c) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych us³ug kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynno¶ci do wykonania w danym zakresie zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objêtych zakresem I i II zawiera za³±cznik nr 1.2 do SWZ. Za³±cznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia bêd± regulowa³y projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), pracowników wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z us³ugami kominiarskimi polegaj±cymi na czyszczeniu przewodów kominowych oraz wykonywaniu okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opisanymi w przedmiocie zamówienia.
4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
4) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
4.3 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.4 Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca
odrzuceniu, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi poni¿ej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZÊ¦Æ NR 3 – obejmuje ¶wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach administrowanych przez Administracjê Domów Mieszkalnych nr IV, w tym: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w budynkach, wymienionych w za³±czniku nr 1.3 do SWZ, w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpo¿arowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz w oparciu o za³±cznik nr 1 do SWZ - SOPZ; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz za³±cznikiem nr 1 do SWZ - SOPZ, w lokalach wymienionych w za³±czniku nr 1.3 do SWZ;
c) ZAKRES III - wykonywanie dodatkowych us³ug kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wyszczególnienie czynno¶ci do wykonania w danym zakresie, zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – SOPZ. Natomiast wykaz adresowy budynków objêtych zakresem I i II zawiera za³±cznik nr 1.3 do SWZ. Za³±cznik ten, zawiera dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia.
3. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia bêd± regulowa³y projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), pracowników wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z us³ugami kominiarskimi polegaj±cymi na czyszczeniu przewodów kominowych oraz wykonywaniu okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opisanymi w przedmiocie zamówienia.
4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia;
4) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
4.3 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 4.1 powy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.4 Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 95 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶li³ w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy w sprawie zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Us³ugi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê, zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca
odrzuceniu, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi poni¿ej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dla ka¿dej czê¶ci:1) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie, co najmniej jedn± us³ugê kominiarsk± (czyszczenie przewodów kominowych, kontrola okresowa przewodów kominowych, sporz±dzanie opinii kominiarskich) o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
a) Dla Czê¶ci 1 – 60.000,00 z³ brutto;
b) Dla Czê¶ci 2 – 45.000,00 z³ brutto;
c) Dla Czê¶ci 3 – 30.000,00 z³ brutto.
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej us³ugi dla ka¿dej Czê¶ci zamówienia z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ wykonanej lub wykonywanej us³ugi nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ wymagana warto¶æ dla danej Czê¶ci zamówienia.
UWAGA: W przypadku us³ug wykonywanych tzn. nie zakoñczonych do terminu sk³adania ofert, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ warto¶æ us³ug od pocz±tku trwania umowy do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert (warto¶æ ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ wymagana warto¶æ dla danej Czê¶ci zamówienia).
UWAGA: Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie wykonanie/wykonywanie umowy/umów dla jednego Zmawiaj±cego w ramach jednej/kilku umowy/umów.
2) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± kwalifikacje mistrza (dyplom mistrza) w rzemio¶le kominiarskim – w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
UWAGA: Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, dla ka¿dej czê¶ci musi wykazaæ dysponowanie ró¿nymi osobami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta dla danej Czê¶ci zamówienia zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia (pkt IX.2 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej zobowi±zany jest z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta dla danej Czê¶ci zamówienia zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (pkt IX.3 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodne z pkt XVII.2.9) SWZ. UWAGA: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt XVII.2.1) SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
a) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty, us³ugi lub dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy, w sytuacji okre¶lonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy (za³±cznik nr 5 do SWZ).
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik/lider Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian podane s± w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-22 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia (dla ka¿dej Czê¶ci zamówienia): od dnia podpisania umowy (nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 01 stycznia 2022 r.) do 31.12.2023 r. lub do wyczerpania kwoty, stanowi±cej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytu³u realizacji zamówienia.INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- Bie¿±ce utrzymanie i czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta ¦wiêtoch³owice
- Wy³apywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierz±t oraz wy³apywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagaj±cych pomocy dzikich zwierz±t w O¶rodku
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciek³ego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastruktur± umo¿liwiaj±c± odbiór i magazynowanie tlenu ciek³ego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Miejskiego Domu Pomocy Spo³ecznej "Z³ota Jesieñ" w ¦wiêtoch³owicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie us³ug kominiarskich sta³ych i dodatkowych oraz rocznych przegl±dów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych po³o¿onych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiaj±cego
- ¦wiadczenie us³ugi In¿yniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej cha³upy drewnianej z ulicy Przysz³o¶ci na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- ¦wiadczenie us³ug In¿yniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odr±".
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadañ inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
- US£UGA NAPRAWY SPRZÊTU GASTRONOMICZNO-CH£ODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ POD£¡CZEÑ DO EKSPLOATACJI SPRZÊTU ¯YWNO¦CIOWEGO, A TAK¯E PRZEGL¡DÓW KWARTALNYCH SPRZÊTU ¯YWNO¦CIOWEGO W 2025 R.
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegaj±cej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.