Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213082/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00218079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/147267/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a7f2c78-cfbc-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/MGW/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu” w okresie od podpisania umowy przez okres 9-ciu miesięcy, lecz nie wcześniej niż od 01.05.2024 r.
Usługi serwisowe oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi dotyczyć będą n/w typów kolejek produkcji własnej Becker- Warkop Sp. z o. o. eksploatowanych w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
1) z ciągnikiem spalinowym Beckman-C produkcji Becker-Warkop Sp. z o.o. zabudowanej w diagonali transportowej z powierzchni w rejonie szybu „Carnall” do wyrobisk Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej,
2) z ciągnikiem elektrohydraulicznym CEH-22 produkcji Becker-Warkop Sp. z o.o. zabudowanej na poziomie 320 m w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego „Guido.”
Świadczenie usług serwisowych obejmować będzie następujące elementy kolejek szynowych podwieszanych:
• ciągnik powieszony spalinowy typu BECKMAN-C-1,
• kabiny osobowe typu BWKO-8 wraz z elementami zestawu transportowego do jazdy ludzi – 3 sztuki,
• modułowy zestaw transportowy UiK-NZT-8,
• ciągnik podwieszony elektrohydrauliczny typu CEH-22/Z-1,
• kabiny osobowe UiK-Guido-4 wraz z elementami zestawu transportowego do jazdy ludzi - 8 sztuk,
• elementy trasy - tor jezdny.
I. Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Naprawy (usługi serwisowe) wykonywane będą w istotnej części na terenie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
Uwaga: Dopuszczalnym jest wywóz poza teren Muzeum i wwóz podzespołów maszyn i urządzeń, które takiej naprawy wymagają w ramach świadczonych usług serwisowych dla incydentalnych przypadków jak:
− Wykonawca montuje czasowo zamiennie swój podzespół/część, natomiast będący własnością Muzeum wywozi do warsztatu Wykonawcy i po jego naprawie wymienia go ponownie.
− Wykonanie naprawy, legalizacji, prób stanowiskowych, wymaga specjalistycznego stanowiska, którego nie jest w stanie zapewnić Zamawiający.
2. Przez naprawę rozumie się usunięcie wady powodującej nieprawidłową pracę przywracającą maszynę/urządzenie do jego poprzedniej sprawności.
3. Zastosowanie części i podzespołów będących przedmiotem postępowania nie może naruszać deklaracji zgodności WE/dopuszczenia Prezesa WUG wystawionych dla maszyn/urządzeń, których przedmiot zamówienia dotyczy.
4. Wykonawca zobowiązuje się w godz. od 6:00 – 23:00 świadczenia usług serwisowych w okresie obowiązywania umowy, we wszystkie dni tygodnia (również wolne od pracy i świąteczne) podejmując działania od momentu otrzymania zgłoszenia, zgodnie z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami, przez pracowników o odpowiednich do zakresu prac doświadczeniu i kwalifikacjach, zapoznanych z dokumentacją techniczną prowadzenia napraw maszyny w warunkach dołowych oraz zapoznanych z obowiązującymi przepisami.
5. Realizacja serwisu w zakresie uznanych roszczeń gwarancyjnych będzie bezpłatna, a w pozostałych przypadkach odpłatna.
6. Podstawą rozpoczęcia realizacji usług serwisowych będzie Wezwanie Serwisowe przekazane przez Zamawiającego telefonicznie. Telefoniczne zgłoszenie potrzeby wykonania usługi serwisowej Zamawiający potwierdzi pisemnym dokumentem (w formie druku „Wezwanie serwisowe”) przesłanym Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną, nie później niż w ciągu 8 godzin od chwili zgłoszenia. W przypadku zbieżności tego terminu z dniami ustawowo wolnymi od pracy, dokument ten przesłany winien być do końca pierwszej zmiany następującego dnia roboczego.
Naprawy elementów kolejek szynowych podwieszanych wykonywane będą wg kalkulacji powykonawczej w oparciu o stawkę roboczogodziny i cennik zgodny z wykazem (stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego postępowania i umowy) części zamiennych.
II. Zobowiązanie Wykonawcy:
1. Wszystkie usługi serwisowe (naprawy) wykonane będą w sposób określony w DTR/ instrukcji użytkowania, a naprawiona maszyna/ urządzenie będzie odpowiadać DTR/ instrukcji użytkowania,
2. Wszystkie usługi serwisowe (naprawy) urządzeń budowy przeciwwybuchowej wykonane będą zgodnie z wymogami określonymi Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (…) (Dz.U. 2017. Poz. 1118 z późn. zm.) – jeśli dotyczy,
3. Dysponować będzie w okresie realizacji zamówienia wszystkimi częściami i podzespołami niezbędnymi do świadczenia usług serwisowych,
4. Zrealizowane w ramach umowy usługi serwisowe zostaną w zgodzie z dobrą praktyką inżynierską, w sposób gwarantujący bezpieczną eksploatację maszyny/ urządzenia,
5. Będzie dysponować w okresie realizacji zamówienia niezbędną ilością osób o odpowiednich do zakresu prac doświadczeniu i kwalifikacjach, zapoznanych z dokumentacją techniczną prowadzenia napraw maszyny w warunkach dołowych, zapoznanych z obowiązującymi przepisami.
III. Wymagania dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia oceny urządzenia po wykonanej usłudze serwisowej ekspertowi z uprawnieniami rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego lub ekspertowi jednostki certyfikującej wyroby w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia.
2. Urządzenia budowy przeciwwybuchowej, po wykonanej usłudze serwisowej mogą być odebrane po stwierdzeniu przez Wykonawcę naprawy, że odpowiadają dokumentacji techniczno-ruchowej/instrukcji użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becker-Warkop Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-000-05-82
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Świerklany
7.3.5) Kod pocztowy: 44-266
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.