Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pakietów czekolad na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pakietów czekolad na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b75d767-ecfc-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku uchylenia się od podpisania umowy przez Wykonawcę, postępowanie prowadzanego przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia (ZZP) dla wszystkich RCKiK zostało unieważnieniem. Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia ogłosił nowe postępowanie.
Zamawiający musiał podjąć działania, aby zapewnić Honorowym Dawcom Krwi posiłek regeneracyjny o wartości kalorycznej 4.500 kcal zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 listopada 2004 r. w sprawie wartości kalorycznej posiłku regeneracyjnego przysługującego dawcy krwi. W tej sytuacji, konieczne było podjęcie jak najszybszych działań, aby nie dopuścić do braku w dostawach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 382744,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pakietów czekolad dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15842100-3 - Czekolada
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470776,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terravita Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810009491
7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 48
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-462
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470776,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-19INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.