Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkolenia pn.: „Reforma Kodeksu postępowania cywilnego” w ramach proj. „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finan. w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 494 12 67, 32 494 12 74, 32 494 12 65
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkolenia pn.: „Reforma Kodeksu postępowania cywilnego” w ramach proj. „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finan. w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e67ed2e-0b5e-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Reforma Kodeksu postępowania cywilnego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w przedmiocie ,,Przeprowadzenia kompleksowej usługi szkolenia pn: Reforma Kodeksu postępowania cywilnego realizowane w ramach projektu Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021-2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego mechanizmu Finansowego 2014-2021 ( ogłoszenie o zamówieniu Nr 2023/BZP 00196571/01 z dnia 27.04.2023).
Cd uzasadnienia faktycznego i prawnego w sekcji IX Informacje
dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.35.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 551976,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 2 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Reforma KPC” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich.
2. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia:
Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 30 osób w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 2 grupy (po 15 osób w grupie tj.: 2 grupy x 15 osób = 30 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 2 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 2 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń:
Zamawiający nieodpłatnie udostępni salę do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
7. Opis szkolenia: Niespełna trzy lata po wejściu w życie nowelizacji Kodeksu postępowania cywilnego dokonanej ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. (Dz. U. poz. 1469, z późn. zm.), ujawnione zostały istotne problemy dotyczące praktycznego stosowania znowelizowanych przepisów. Zaistniała pilna konieczność podjęcia prac zmierzających do poprawienia dostrzeżonych błędów i wprowadzenia dalszych rozwiązań prowadzących do przyspieszenia postępowania cywilnego. Realizując ten cel Sejm w dniu 26 stycznia 2023 r. uchwalił zaprojektowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości zmiany w Kodeksie postepowania cywilnego i innych ustawach (druk sejmowy 2650). Ustawa po uchwaleniu przez Sejm została skierowana do Senatu i po jej podpisaniu przez Prezydenta zacznie obowiązywać po 3 miesiącach od opublikowania w Dzienniku Ustaw.
Zakres uchwalonych zmian jest bardzo szeroki i obejmuje zarówno Kodeks postępowania cywilnego (zmiana 150 przepisów), jak i 15 innych ustaw. Zmiany postępowania cywilnego dotyczą zarówno postępowania rozpoznawczego w postępowaniu zwykłym
i postępowaniach odrębnych, postępowań odwoławczych jak i postępowania klauzulowego i egzekucyjnego. Ustawa wprowadza także nowy rodzaj postępowania odrębnego: postępowanie z udziałem konsumentów. Szkolenie ma na celu wskazanie najnowszych zmian w dotychczasowych przepisach, identyfikację problemów praktycznych oraz próbę ich rozwiązania.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane
z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do zaproszenia do udziału w negocjacjach.
9. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również
w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach.
10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
11. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVENHANSEN Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772295062
7.3.3) Ulica: Podłącze 31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-218
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2023r do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.” W dniu 10.05.2023 r zamawiający unieważnił postępowanie. W związku z powyższym należy stwierdzić, że zachodzi przesłanka do przeprowadzenia postępowania w trybie art. 305 pkt
2 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeśli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
2. Pełna nazwa zamówienia brzmi: Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Reforma Kodeksu postępowania cywilnego” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.