eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZakup,dostawa wyposażenia w ramach zadania pn Poszerzenie oferty kulturalnej Muzeum Okręgowego im. L. Wyczółkowskiego w Bydg poprzez dost lokalu przy ul.Gdańska5 i przy ul.Mennica6na cele muzealne



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup,dostawa wyposażenia w ramach zadania pn Poszerzenie oferty kulturalnej Muzeum Okręgowego im. L. Wyczółkowskiego w Bydg poprzez dost lokalu przy ul.Gdańska5 i przy ul.Mennica6na cele muzealne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092554209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-006

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bydgoszcz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup,dostawa wyposażenia w ramach zadania pn Poszerzenie oferty kulturalnej Muzeum Okręgowego im. L. Wyczółkowskiego w Bydg poprzez dost lokalu przy ul.Gdańska5 i przy ul.Mennica6na cele muzealne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a31fb808-f2da-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021870/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia(meble, gabloty itp.) na potrzeby MOB

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT, Podziałanie 6.4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach ZIT, Schemat: Inwestycje z zakresu rewitalizacji obszarów miejskich w ramach Zintegrowanych Inwestycji terytorialnych (ZIT).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOB.D.271.tp1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 249936,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie1- dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia Gdańska 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39130000-2 - Meble biurowe

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 135669,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia Mennica 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39130000-2 - Meble biurowe

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 114267,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Unieważnienie postępowania/części
tak
Uzasadnienie prawne:

Art.255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019r. (tj.Dz.U.2021.1129.z późn. zm.)

Uzasadnienie faktyczne:

Postępowanie unieważniono na podstawie przepisu art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019r., zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która w następstwie badania podlegała odrzuceniu.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, Zamawiający zdecydował o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.