Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00134125/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa maszyn i urządzeń do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Strzelno.” (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieślewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzelno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://strzelno.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13635/lista/1/postepowania_powyzej_30000_euro1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa maszyn i urządzeń do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Strzelno.” (III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10acdec-bb69-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla Gminy Strzelno" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121805/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROR.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 648421,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I — dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym spełniającego następujące parametry:• Silnik 4 cylindrowy, pojemność min. 3,4l; moc min. 99 KM
• Kabina klimatyzowana
• Napęd 4x4
• 3 pary hydrauliki zewnętrznej
• Instalacja pneumatyczna jedno i dwuobwodowa
• Skrzynia biegów 12x12
• Udźwig podnośnika min. 4700kg
ŁADOWACZ:
• Udźwig min. 1600kg
• Wysokość podnoszenia min. 3,85m
• Osprzęt: szufla uniwersalna 2,2m; widły do palet
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415200-0 - Pojazdy techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 197000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II — dostawa rębaka do gałęzi i pni drzew spełniającego następujące parametry:• Minimalna moc ciągnika [KM]: 16 km
• Elektroniczny system antyprzeciążeniowy
• Ilość noży: minimum 6
• średnica cięcia minimalna 80 mm
• Wydajność zrębkowania [m3/h]: co najmniej 10
• Zbiornik paliwa minimum 5 litrowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415200-0 - Pojazdy techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43312200-5 - Rębarki
4.5.5.) Wartość części: 26421,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III — dostawa ładowarki spełniającej następujące parametry:• Udźwig min. 3700kg
• Maksymalna wysokość podnoszenia min. 7m
• Silnik 4 cylindrowy o mocy min. 120 KM
• Kabina z klimatyzacją
• Koła 460/70 R 24
• Osprzęt : łyżka, chwytak z krokodylem
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415200-0 - Pojazdy techniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.5.) Wartość części: 425000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360214,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metal-Zbyt Hurt sp. z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360214,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70285,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341890743
7.3.3) Ulica: NOWE ZDUNY 82A
7.3.4) Miejscowość: NOWE ZDUNY
7.3.5) Kod pocztowy: 99-440
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623785,90 PLN
INNE PRZETARGI STRZELNO
- Termomodernizacja budynku OSP i MGOPS w Strzelnie.
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
więcej: przetargi STRZELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu.
- Dostawa urządzeń mechanicznych, sprzętu i osprzętu - z podziałem na części
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO " - II postępowanie
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Dostawa ciągnika rolniczego i osprzętu do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.