eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcińsko-ZdrójBudowa sieci wodociągowej w miejscowości Gogolice wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zakup awaryjnego źródła zasilania".



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gogolice wraz
z niezbędną infrastrukturą oraz zakup awaryjnego źródła zasilania”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzcińsko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914148088

1.5.8.) Numer faksu: 914148103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@trzcinsko-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzcinsko-zdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko-zdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gogolice wraz
z niezbędną infrastrukturą oraz zakup awaryjnego źródła zasilania”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f16fe6b-e91f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086104/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gogolice wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zakup awaryjnego źródła zasilania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.4.2023.IRG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1616874,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i budowy (formuła zaprojektuj i wybuduj) sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Gogolice, w gminie Trzcińsko-Zdrój, w zakresie budowy znajduje się sieć wodociągowa zlokalizowana w obszarze administracyjnym miejscowości Gogolice, przyłącza wodociągowe oraz inne elementy np. elementy systemu p. poż. Zamówienie jest podzielone na dwa etapy:
- Etap I od nowo powstającej hydroforni do węzła W76 (długość: 1413,70 m),
- Etap II od węzła W4 poprzez W77 do W114 (długość: 636,80 m).
W celu zapewnienia uzyskania właściwych parametrów sieci wodociągowej, zarówno dla celów gospodarczych jak i przeciwpożarowych z uwzględnieniem rozbudowy miejscowości o nowe obiekty przewiduje się wykonanie nowej sieci. Opracowanie uwzględnia zasilenie w wodę miejscowość Gogolice od nowoprojektowanej hydroforni (będącej inwestycją równoległą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1983774,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2421203,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1983774,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum ul. Słowiańska 13, 75-846 Koszalin

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Inżynierskie Budzisz Spółka z o.o. – Parter Konsorcjum ul. Przyjaciół 21, 76-024 Konikowo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690500171

7.3.3) Ulica: Słowiańska

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-846

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wpisał że podwykonawcy nie są mu znani na tym etapie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1983774,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.