Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku administracji i Izby Przyjęć”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku administracji i Izby Przyjęć”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54dcdefe-ecde-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział w procedurze przetargowej w ogłoszeniu o zam.2023/S 001-001927 możliwość udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług i wartość tego zamówienia uzupełniającego została uwzględniona w wartości szacunkowej dla zamówienia podst.Zatem zostały spełnione warunki aby udzielić zamówienia w trybie art 305 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.W związku z faktem, że usługi sprzątania obiektu szpitala są świadczone przez 2 wykonawców(z uwagi na fakt podzielenia zamówienia na dwie części)Zamawiający będzie prowadził negocjacje z każdym z tych wykonawców tj. Konsorcjum:Impel Facility Services,Hospital Service,Optima Cleaning Sp. z o.o., oraz Konsorcjum Ever Medical Care,EVER CLEANING Sp. z o.o.,gdyż zakres objęty zamówieniem może być wykonywany przez każdego z nich, a Zamawiający dąży do uzyskania jak najkorzystniejszej oferty cenowej mając na uwadze jak najbardziej efektywne wydatkowanie środków publ.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8dc15db0-82b3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.III.240/06/24/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 274673,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku administracji i Izby Przyjęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264696 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312765,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10209,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ever Medical Care Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ever Cleaning Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182210257
7.3.3) Ulica: Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-07 do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
I.Konsorcjum firm:
1. Ever Medical Care Sp. z o.o. (Lider konsorcjum)
2. Ever Cleaning Sp. z o.o. (Członek konsorcjum), ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa.
a) począwszy od dnia 01.03.2024 r.: usługa bez części „Administracja I piętro”:
miesięczna wartość wynagrodzenia: netto: 8 000,00 zł, brutto: 9 840,00 zł,
b) począwszy od dnia 01.05.2024 r. - przewidywany przez Zamawiającego termin rozszerzenia usługi
i włączenie powierzchni „Administracji I piętro”, zaproponowane stawki przez Wykonawcę wyniosły:
miesięcznie wartość wynagrodzenia: netto: 8 300,00 zł, brutto: 10 209,00 zł,
II.Konsorcjum firm:
1. Impel Facility Services Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum),
2. Hospital Service Sp. z o. o. (Członek Konsorcjum),
3. Optima Cleaning Sp. z o.o. (Członek Konsorcjum),
a) począwszy od dnia 01.03.2024 r., - usługa bez części „Administracja I piętro”:
miesięczna wartość wynagrodzenia: 7 942,99 zł netto, 9 769,88 zł brutto
b) począwszy od dnia 01.05.2024 r. - przewidywany przez Zamawiającego termin rozszerzenia usługi i włączenie powierzchni „Administracji I piętro”:
miesięczna wartość wynagrodzenia: 9 933,12 zł netto, 12 217,74 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
- Świadczenie usługi utrzymania czystości węzłów sanitarnych w obiektach zarządzanych przez MZDIM w Jaworznie w roku 2025
- Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynku i na terenie Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Jaworznie (...).
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Zakup kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie. (Warszawa, Ciechanów, Siedlce.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.