Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245865/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00251756/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00259186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00261982/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00263654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00345395/01 - Wynik z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa gazów (oraz dzierżawa butli) dla obiektów Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-310
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265913
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00245865
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
cd przewidywane możliwości zmiany umowy dot. umowy na tlen i CO2 zadanie 2:
1.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy:
a) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Spółki,
b) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,
c) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją,
d) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność Spółki, zmiany technologii, sytuację pandemiczną,
e) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania,
f) zmiany stawki podatku VAT oraz cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT oraz opłat powszechnie obowiązujących,
g) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji zakresu usług, jeżeli wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego,
h) zmian w przypadku modernizacji, kasacji lub zakupu nowych urządzeń itp. i związanej z tym potrzeby dostosowania urządzeń lub gazów w zakresie ich parametrów technicznych,
i) zmiana asortymentu w przypadku wprowadzenia na rynek rozwiązań technicznych korzystnych dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż wynikająca z umowy,
j) Zmiana formy organizacyjno – prawnej Zamawiającego nie stanowi zmiany podmiotu.
k) Stosownie do zapisów art. 439 ust 1 pzp:
1. zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany ceny materiałów i kosztów związa-nych z realizacją zamówienia.
2. Poziom zmiany ceny materiałów i kosztów, określonych w ust. 1 uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 %.
3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy i począwszy od kolejnego miesiąca na podstawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w 2023 r. przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”
4. ceny towarów mogą raz na rok ulec podwyższeniu o wskaźnik cen produkcji sprzedanej przemy-słu, produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych za rok poprzedni dostępny w tabelach GUS.
5. Zmiana cen nie może nie może spowodować zmiany wartości umowy powyżej 125% wartości umowy brutto.
6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż 1 raz do roku
7. Zmiana wynagrodzenia nastąpi o wartość wskaźnika, o którym mowa w lit. c) lub d)
8. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z realizacją zamówienia ma rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej umowy.
9. W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wy-czerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego wskaźnika GUS, będącego pod-stawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca żądanie. Po-nadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy, w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wyna-grodzenia a wpływem zmiany kosztów realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia wynagrodzenia należy również przedstawić dowody ich ponie-sienia w zwiększonej wysokości.
10. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy w wyniku wszystkich waloryzacji, wartość łącznego wynagrodzenia dla Wykonawcy osiągnęła poziom 125 % względem pierwotnie przewidzianego wynagrodzenia umownego brutto.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
cd przewidywane możliwości zmiany umowy dot. umowy na tlen i CO2 zadanie 2:
1.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy
a) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Spółki,
b) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,
c) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją,
d) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność Spółki, zmiany technologii, sytuację pandemiczną,
e) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania,
f) zmiany stawki podatku VAT oraz cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT oraz opłat powszechnie obowiązujących,
g) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji zakresu usług, jeżeli wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego,
h) zmian w przypadku modernizacji, kasacji lub zakupu nowych urządzeń itp. i związanej z tym potrzeby dostosowania urządzeń lub gazów w zakresie ich parametrów technicznych,
i) zmiana asortymentu w przypadku wprowadzenia na rynek rozwiązań technicznych korzystnych dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż wynikająca z umowy,
j) Zmiana formy organizacyjno – prawnej Zamawiającego nie stanowi zmiany podmiotu.
k) Stosownie do zapisów art. 439 ust 1 pzp:
1. zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany ceny materiałów i kosztów związa-nych z realizacją zamówienia.
2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy i począwszy od kolejnego miesiąca na podstawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w 2023 r. przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”
3. ceny towarów mogą raz na rok ulec podwyższeniu o wskaźnik cen produkcji sprzedanej przemy-słu, produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych za rok poprzedni dostępny w tabelach GUS.
4. Zmiana cen nie może nie może spowodować zmiany wartości umowy powyżej 125% wartości umowy brutto.
5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż 1 raz do roku
6. Zmiana wynagrodzenia nastąpi o wartość wskaźnika, o którym mowa w lit. c) lub d)
7. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z realizacją zamówienia ma rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej umowy.
8. W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wy-czerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego wskaźnika GUS, będącego pod-stawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca żądanie. Po-nadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy, w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wyna-grodzenia a wpływem zmiany kosztów realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia wynagrodzenia należy również przedstawić dowody ich ponie-sienia w zwiększonej wysokości.
9. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy w wyniku wszystkich waloryzacji, wartość łącznego wynagrodzenia dla Wykonawcy osiągnęła poziom 125 % względem pierwotnie przewidzianego wynagrodzenia umownego brutto.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy:
1) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Spółki,
2) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,
3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją,
4) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność Spółki, zmiany technologii, sytuację pandemiczną
5) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania
o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
6) zmiany stawki podatku VAT oraz cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT oraz opłat powszechnie obowiązujących,
7) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji zakresu usług, jeżeli wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego,
8) zmian w przypadku modernizacji, kasacji lub zakupu nowych urządzeń itp i związanej z tym potrzeby dostosowania urządzeń lub gazów w zakresie ich parametrów technicznych,
9) zmiana asortymentu w przypadku wprowadzenia na rynek rozwiązań technicznych korzystnych dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż wynikająca z umowy,
10) Zmiana formy organizacyjno – prawnej Zamawiającego nie stanowi zmiany podmiotu.
1. Stosownie do zapisów art. 439 ust 1 pzp:
1. zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany ceny materiałów i kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Poziom zmiany ceny materiałów i kosztów, określonych w ust. 1 uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 %.
3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy i począwszy od kolejnego miesiąca na podstawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w 2023 r. przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”
4. ceny towarów mogą raz na rok ulec podwyższeniu o wskaźnik cen produkcji sprzedanej przemysłu, produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych za rok poprzedni dostępny w tabelach GUS.
5. Zmiana cen nie może nie może spowodować zmiany wartości umowy powyżej 125% wartości umowy brutto.
6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż 1 raz do roku
7. Zmiana wynagrodzenia nastąpi o wartość wskaźnika, o którym mowa w pkt. 3) lub 5)
8. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z realizacją zamówienia ma rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej umowy.
9. W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego wskaźnika GUS, będącego podstawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca żądanie. Ponadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy, w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia a wpływem zmiany kosztów realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia wynagrodzenia należy również przedstawić dowody ich poniesienia w zwiększonej wysokości.
10. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy w wyniku wszystkich waloryzacji, wartość łącznego wynagrodzenia dla Wykonawcy osiągnęła poziom 125 % względem pierwotnie przewidzianego wynagrodzenia umownego brutto.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy:
1) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Spółki,
2) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,
3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją,
4) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność Spółki, zmiany technologii, sytuację pandemiczną
5) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania
o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
6) zmiany stawki podatku VAT oraz cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT oraz opłat powszechnie obowiązujących,
7) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji zakresu usług, jeżeli wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego,
8) zmian w przypadku modernizacji, kasacji lub zakupu nowych urządzeń itp i związanej z tym potrzeby dostosowania urządzeń lub gazów w zakresie ich parametrów technicznych,
9) zmiana asortymentu w przypadku wprowadzenia na rynek rozwiązań technicznych korzystnych dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż wynikająca z umowy,
10) Zmiana formy organizacyjno – prawnej Zamawiającego nie stanowi zmiany podmiotu.
11)Stosownie do zapisów art. 439 ust 1 pzp:
1. zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany ceny materiałów i kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy i począwszy od kolejnego miesiąca na podstawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w 2023 r. przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”
3. ceny towarów mogą raz na rok ulec podwyższeniu o wskaźnik cen produkcji sprzedanej przemysłu, produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych za rok poprzedni dostępny w tabelach GUS.
5. Zmiana cen nie może nie może spowodować zmiany wartości umowy powyżej 125% wartości umowy brutto.
6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż 1 raz do roku
7. Zmiana wynagrodzenia nastąpi o wartość wskaźnika, o którym mowa w pkt. 3) lub 5)
8. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z realizacją zamówienia ma rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej umowy.
9. W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego wskaźnika GUS, będącego podstawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca żądanie. Ponadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy, w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia a wpływem zmiany kosztów realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia wynagrodzenia należy również przedstawić dowody ich poniesienia w zwiększonej wysokości.
10. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy w wyniku wszystkich waloryzacji, wartość łącznego wynagrodzenia dla Wykonawcy osiągnęła poziom 125 % względem pierwotnie przewidzianego wynagrodzenia umownego brutto.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-20 11:30
Po zmianie:
2023-06-22 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-20 12:00
Po zmianie:
2023-06-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-19
Po zmianie:
2023-07-21
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- Budowa odcinka ul. Leśnej w Szczawnie-Zdroju prowadzącej do terenów inwestycyjnych pod budownictwo mieszkaniowe
- MODERNIZACJA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU DOM ZDROJOWY W JEDLINIE-ZDROJU, PLAC ZDROJOWY 1
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu medycznego (1 szt.) i butli.
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.