Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00218612/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU MIENIA GMINNEGO Z PRZYSTOSOWANIEM ICH NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA MOPS W MAKOWIE PODHALAŃSKIM UL. RYNEK 11.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański
1.3.) Oddział zamawiającego: JST
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 338749735
1.5.8.) Numer faksu: 338749751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU MIENIA GMINNEGO Z PRZYSTOSOWANIEM ICH NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA MOPS W MAKOWIE PODHALAŃSKIM UL. RYNEK 11.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a7c4c84-269e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002268/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont pomieszczeń wewnątrz budynku mienia gminnego w Makowie Podhalańskim ul. Rynek 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191697,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU MIENIA GMINNEGO Z PRZYSTOSOWANIEM ICH NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA MOPS W MAKOWIE PODHALAŃSKIM UL. RYNEK 11.
Zakres prac obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń wewnątrz budynku będącego w gminnej ewidencji zabytków do obowiązujących standardów funkcjonalno-użytkowych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim w budynku mienia gminnego mieszczącego się w Makowie Podhalańskim ul. Rynek 11, nr ewid. działki 5808. Prace obejmują modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej, wymianie drzwi wewnętrznych na nowe, ogólne prace budowlane, przebudowa skrzynki elektrycznej rozdzielczej wraz z wymianą lamp oświetlenia wewnętrznego na oświetlenia energooszczędne typu LED, wykonanie izolacji podłóg wraz z wykonaniem nowej posadzki z płytek kamieni sztucznych, wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi tynkowej wraz z malowaniem, wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych wraz z łazienką dla osób niepełnosprawnych.
Podstawowe parametry budynku objętego przedmiotem zamówienia:
1) powierzchnia zabudowy wg PN-ISO 9836 – 339,66 m2
2) powierzchnia użytkowa – 724,15,0 m2
3) wysokość budynku – 13,50 m
4) liczba kondygnacji – 2 (dwie) nadziemne i 1 (jedna) podziemna
5) kubatura budynku wg PN-ISO 9836 – 5072 m3
6) szerokość – 23,78 m
7) lokalizacja inwestycji – działki o nr ewidencyjnym 5808 jednostka ewidencyjna Maków Podhalański.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty budowlane
3) Sanitariaty, łazienka dla niepełnosprawnych,
4) Instalacje wodno-kanalizacyjne
5) Wykonanie gładzi z malowaniem, układanie glazury
6) Instalacje elektryczne
5. Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń energetycznych, estetycznych i funkcjonalnych budynku wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.
Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń
b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.
c. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym.
Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz rysunkach poglądowych załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208943,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242868,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208943,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JULKAR Kompleksowe Usługi Budowlane Agnieszka Chromy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521278657
7.3.3) Ulica: Bieńkówka 650
7.3.4) Miejscowość: Bieńkówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-212
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Julkar KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE Agnieszka Chromy
jakie przetargi wygrała firma
Julkar KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE Agnieszka Chromy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208943,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.