eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWyk. remontów cząstkowych naw. bitum. i usuwanie skutków przełomów w 2022 na drogach woj. adm. przez ZDW Lublin, Zad. 10: RDW Puławy - zam. podobne do zam. obj. umową 10/RB/2021 z dnia 17.03.2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. remontów cząstkowych naw. bitum. i usuwanie skutków przełomów w 2022 na drogach woj. adm. przez ZDW Lublin, Zad. 10: RDW Puławy – zam. podobne do zam. obj. umową 10/RB/2021 z dnia 17.03.2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63

1.5.8.) Numer faksu: 81 886 41 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. remontów cząstkowych naw. bitum. i usuwanie skutków przełomów w 2022 na drogach woj. adm. przez ZDW Lublin, Zad. 10: RDW Puławy – zam. podobne do zam. obj. umową 10/RB/2021 z dnia 17.03.2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdfed547-02a1-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.4 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwanie skutków przełomów w 2022r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255656/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 ust. 1 ustawy PZP w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.
Tryb z wolnej ręki został wybrany w następstwie wypowiedzenia umowy przez Wykonawcę, który został wybrany na wykonanie remontów cząstkowych w roku bieżącym w trybie przetargu nieograniczonego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fdfed547-02a1-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.371.8.2022.ap

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1139664,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie podobnych robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg Wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach poprzez:
- Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową AC 11S (z ramowaniem) – 101,52 Mg
- Powierzchniowe utrwalenie – głębokość 1,5 cm – 2 848,68 m²
- Wymiana warstwy ścieralnej gr. min. 4 cm z mieszanki mineralno – asfaltowej AC 11S 50/70 KR 3-4 wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem o pow. powyżej 50 m² - 1 270,92 Mg
- Likwidacja spękań poprzecznych i podłużnych – 120,00 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1401787,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1401787,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1401787,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1401787,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.