Og³oszenie z dnia 2024-03-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00068347/01 - Og³oszenie z dnia 2024-01-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów opatrunkowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a0fd05d-bb66-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00266006
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065321/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa materia³ów opatrunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00068347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/01/01/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 450126,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w ¦widniku.Pakiet Nr 1 – Materia³y opatrunkowe
Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy,
do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141114-2 - Gaza medyczna
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 245574,44 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w ¦widniku.Pakiet Nr 2 – Opatrunki specjalistyczne
Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8319,63 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w ¦widniku.Pakiet Nr 3 – Opatrunki lipido- koloidowe, g±bki hemostatyczne
Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 53026,80 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w ¦widniku.Pakiet Nr 4 – Opatrunki srebrowe i inne
Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 109247,22 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w ¦widniku.Pakiet Nr 5 – Opatrunki z jodopowidonem, aktywnym wêglem i wysokoch³onne
Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16958,49 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w ¦widniku.Pakiet nr 6 – Klej tkankowy
Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 243367,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 243367,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243367,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruñskie Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8790166790
7.3.3) Ulica: ¯ó³kiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 243367,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8320,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8320,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8320,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422588828
7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-042
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8320,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 53024,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53024,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53024,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neoset Profi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:1231371234
7.3.3) Ulica: Szymanów 9E
7.3.4) Miejscowo¶æ: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 53024,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 103232,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 103232,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103232,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5542980836
7.3.3) Ulica: Czêstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 103232,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16114,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16114,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16114,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspironix Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213675196
7.3.3) Ulica: Ró¿yckiego 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-324
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16114,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271818828
7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-380
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Us³ugi pralnicze
- Sporz±dzenie dokum. techn. (projektowo-kosztorysowych) niezbêdnych do wykonania robót bud. oraz do przeprowadzenia post. o udzielenie zamówienia publ. na potrzeby planowanych zadañ inwestycyjnych
- Zakup wraz z dostaw± kruszywa dolomitowego frakcji 4÷32 oraz mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej)
- ¦wiadcz. us³ug z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdzia³ania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmuj±cych us³ugi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizacjê wyjazdu i pó³kolonii
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawê ob³o¿eñ, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- "Sukcesywne dostawy odzie¿y jednorazowej, prze¶cierade³, serwet w³ókninowych i sterylnych ob³o¿eñ chirurgicznych"
- Dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku .
- Dostawa jednorazowego sprzêtu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestruj±cych i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.