eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukPrzebudowa z rozbudową i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na cele dydaktyczno-oświatowe - żłobek z infrastrukturą zewnętrzną



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na cele dydaktyczno-oświatowe – żłobek z infrastrukturą zewnętrzną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Buk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Buk

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 888 44 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buk@buk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z rozbudową i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na cele dydaktyczno-oświatowe – żłobek z infrastrukturą zewnętrzną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b60cfdc-4251-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003199/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Żłobek miejski „Bukowianka”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Bukowianka” – nowy żłobek w Gminie Buk.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym wcześniej postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-37a54705-f881-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1613695,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na cele dydaktyczno-oświatowe – żłobek z infrastrukturą zewnętrzną.
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy między innymi wykonania zewnętrznych miejsc postojowych, śmietnika, tarasu wypoczynkowego i ogrodzonego miejsca zabaw dzieci oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych, usytuowanego w miejscowości Buk przy ulicy Dobieżyńskiej, na działkach o numerze ewidencyjnym 146/4, 145/3, 147/3, 145/1, 147/2, 152/1,
147/4, obręb Buk, gmina Buk.
Dokumentacja projektowa stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, została sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w decyzji nr 2/2021 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Buk.
Plan zagospodarowania działki obejmuje:
− podstawowe informacje o terenie,
− opis istniejącego stanu terenu,
− projekt zabudowy,
− projektowany układ komunikacyjny,
− projektowane tereny zieleni,
− bilans terenu,
− projektowane uzbrojenie terenu,
− lokalizację projektowanych obiektów.
W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1926158,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1926158,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1926158,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ ŁUCZAK DARBUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771023474

7.3.3) Ulica: Dworcowa 13

7.3.4) Miejscowość: Skrzynki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-060

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1926158,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.