Ogłoszenie z dnia 2021-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297397/01 - Wynik z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi sprzątania ulic, usługi odśnieżania oraz usługi utrzymania terenów zielonych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - Zakład - Osiedle Akademickie „Przyjaźń”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konarskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-487-15-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@osiedleprzyjazn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania ulic, usługi odśnieżania oraz usługi utrzymania terenów zielonych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c5aa5d3-4300-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249239/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania ulic, usługi odśnieżania oraz usługi utrzymania terenów zielonych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.osiedleprzyjazn.pl/publiczny.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: (1) platformy ePUAP, dostępnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz dostępnej również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ służącej wyłącznie do składania ofert oraz do przekazania plików dołączanych do ofert oraz (2) poczty elektronicznej.pod adresem przetarg@osiedleprzyjazn.pl służącej do komunikacji we wszelkich sprawach związanych z niniejszym postępowaniem, z wyjątkiem składania ofert oraz przekazania plików dołączanych do ofert
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji warunków zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO zostały zawarte w specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OP.KZP.26.23.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług sprzątania ulic usług odśnieżania oraz usług utrzymania terenów zielonych na terenie Osiedla Akademickiego „Przyjaźń” przy ulicy Konarskiego w Warszawie na powierzchni ok. 122.000 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartości podane w ofertach, a stanowiące kryteria oceny ofert, zostaną przeliczone przez zamawiającego na punkty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników zatrudnionych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:(1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
(2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
(3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
(4) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w przypadku spełnienia przez poszczególnych wykonawców minimalnych poziomów zdolności, tj.
(1) warunek określony w pkt XXII.1.(1):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku;
(2) warunek określony w pkt XXII.1.(2):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku;
(3) warunek określony w pkt XXII.1.(3):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku lub polegania na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz przekazania zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub przekazania innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
(b) w przypadku posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,- zł (dwieście tysięcy złotych).
(4) warunek określony w pkt XXII.1.(4):
(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby oraz przekazania zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub przekazania innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
(b) w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług sprzątania ulic, usług odśnieżania lub usług utrzymania terenów zielonych na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 200.000 m2 każda (dwieście tysięcy metrów kwadratowych) o wartości całkowitej nie mniejszej niż 250.000,- zł brutto każda (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączenia dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
(c) w przypadku posiadania co najmniej jednego ciągnika, jednej przyczepy, trzech kosiarek spalinowych, trzech maszyn do obcinania żywopłotów, trzech par nożyc do obcinania żywopłotów oraz jednego pługu do odśnieżania;
3. W przypadku wyrażenia przez wykonawcę jakiejkolwiek kwoty w innej walucie niż w złotych poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli kwota wyrażona w innej walucie będzie nie mniejsza niż kwota wyrażona w złotych w pkt XXII.2 ppkt 3 b oraz pkt XXII.2. ppkt 4 b, po przeliczeniu na złote według średniego kursu tej innej waluty, podanego przez Narodowy Bank Polski w tabeli A w pierwszym dniu roboczym po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt XXIII SWZ.
5. W przypadku wykonawców ubiegających się samodzielnie o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego wykonawcy składającego samodzielnie ofertę.
6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana łącznie dla wszystkich wykonawców składających wspólnie ofertę.
7. W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana albo łącznie dla danego wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia i dla podmiotów, które zobowiązały się do oddania temu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia albo łącznie dla danych wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dla podmiotów, które zobowiązały się do oddania tym wykonawcom do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.
8. Podwykonawcy, którym wykonawcy zamierzają powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia, a nie polegają na ich zdolnościach lub sytuacji nie podlegają ocenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie następujące podmiotowe środki dowodowe:
(1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(2) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej „grupy kapitałowej” w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej „grupy kapitałowej” wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt XXI.1 ppkt 1 SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt XXI.1 ppkt (1) SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu wykazania braku podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt XXI.1 ppkt 2 SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(6) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, sporządzone według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz w pkt XXI.1 ppkt 3 – 8 SWZ i w art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie następujące podmiotowe środki dowodowe:
(1) dokument lub dokumenty, potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
(2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ, przy czym dowodami potwierdzającymi te okoliczności są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w takim przypadku w wykazie należy zawrzeć wyłącznie te usługi, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
(3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (pięć tysięcy złotych) przez każdego wykonawcę ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia albo łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Alior Bank S.A. o numerze: 36 2490 0005 0000 4600 7407 5477, wpisując jako tytuł przelewu „Wadium w postępowaniu na usługi sprzątania ulic, usługi odśnieżania oraz usługi utrzymania terenów zielonych”.
4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej, tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu wystawiającego wadium.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy przekazać zamawiającemu jako odrębny plik w formacie danych „pdf” lub „doc” lub w dowolnym innym formacie danych, określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.).
6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna zostanie uznane przez zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z treści dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje:
(1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(3) beneficjentem kwoty wadium będzie Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – Zakład – Osiedle Akademickie „Przyjaźń” z siedzibą przy ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa;
(4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny;
(5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą.
7. Wadium należy wnieść w terminie składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna uznaje się moment jego wpływu na adres podskrzynki zamawiającego na platformie ePUAP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składanie oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w specyfikacjiwarunków zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy wykorzystaniu „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na platformie ePUAP oraz dostępnego również na miniPortalu i przesłać na podskrzynkę zamawiającego na platformie ePUAP pod adresem /aps/osiedle
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.