eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiPrzebudowa ulicy S³onecznej w Aleksandrowie Kujawskim



Og³oszenie z dnia 2021-11-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy S³onecznej w Aleksandrowie Kujawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Aleksandrowa Kujawskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866382

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³owackiego 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@aleksandrowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.aleksandrowkujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy S³onecznej w Aleksandrowie Kujawskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5544d492-4225-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00266129

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003950/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Przebudowa ulicy S³onecznej w Aleksandrowie Kujawskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone przy u¿yciu Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski, (dalej platforma). Ilekroæ w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadz±cego postêpowanie nale¿y przez to rozumieæ tak¿e platformê.2 Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia bêd± dostêpne na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski Aleksandrowa Kujawskiego reprezentowany przez Burmistrza Miasta, z siedzib± w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. S³owackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, z któr± mo¿na kontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: sekretariat@aleksandrowkujawski.pl lub telefonicznie pod nr 58 282 68 20.2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@aleksandrowkujawski.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ulicy S³onecznej w Aleksandrowie Kujawskim”. Droga posiada nawierzchniê gruntow±, wyposa¿ona jest w ¶cie¿kê rowerow± o nawierzchni kostki brukowej o szeroko¶ci 2,0 m. Droga przedzielona jest skrzy¿owaniem z ul. Szczyg³owskiego i Tuwima typu rondo. Wa¿nym elementem jest zachowanie uk³adu drogowego i wysoko¶ciowego budowanych odcinków drogi z istniej±cym skrzy¿owaniem. Ul. S³oneczna w ramach opracowania zosta³a podzielona na dwa odcinki:
1. Od ul. Granicznej do ul. Szczyg³owskiego w kilometra¿u: 0+000.0000 do 0+261.7113,
2. Od ul. Kochanowskiego do ul. Szczyg³owskiego w kilometra¿u: 0+000.0000 do 0+232.9043.
W odcinku od ul. Kochanowskiego do ul. Szczyg³owskiego infrastruktura kanalizacji deszczowej realizowana jest przez Inwestora w ramach w³asnych ¶rodków dlatego te¿ Wykonawca winien za³o¿yæ regulacjê ju¿ istniej±cych elementów infrastruktury – kanalizacji deszczowej. Inwestycja realizowana jest w zakresie bran¿:
• drogowa,
• sanitarna (kanalizacja deszczowa),
• wykonanie kana³u technologicznego.
Przedmiotowa realizacja zamierzenia inwestycyjnego realizowana bêdzie na dzia³kach:
- bran¿a drogowa - 51/21,7/16, 12/22,12/26, 11/2, 11/3,11/1, 10/12,262 obrêb 001 Aleksandrów Kujawski,
- kana³ technologiczny 51/21, 7/16 obrêb 001 Aleksandrów Kujawski,
- bran¿a sanitarna (kanalizacja deszczowa) 151/21 k.m. 30, 7/16 k.m. 30, 7/16 k.m. 30, 7/19 k.m. 30,7/22 k.m. 30 OBRÊB 001 ALEKSANDRÓW KUJAWSKI.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) posiada wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia tj:
− w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej (nie dotyczy remontów cz±stkowych dróg za kwotê min. 500.000,00 z³ brutto ka¿da z nich, potwierdzone referencjami
2) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj:
− kierownikiem robót – posiadaj±cym uprawnienia w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia): 1.1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia): 1.1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XV SWZ i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XIV (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców; 1.2.
a) wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykaz osób (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo - W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) – Za³±cznik nr 7 do SWZ
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy) – Za³±cznik nr 8 do SWZ
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±;
5. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP) i zaszyfrowane. Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z
przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej winno byæ za³±czone do oferty. Z tre¶ci za³±czonego do oferty pe³nomocnictwa winien jednoznacznie wynikaæ zakres umocowania oraz dane mocodawców i
pe³nomocnika.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± oni do oferty O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp – tj. o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg za³±cznika nr 7 do SWZ).
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy wykonawcy zobowi±zani bêd± przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie publiczne.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
7. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ spe³nienie warunków udzia³u wykonawcy w postêpowaniu dla wszystkich wykonawców wspólnie (³±cznie).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2.1.Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówieñ publicznych zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy wskutek wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) W przypadku uniemo¿liwienia rozpoczêcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego (np. przyczyny organizacyjne, nieprzekazanie terenu budowy/robót, niezapewnienie mo¿liwo¶ci poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonywanych prac, wstrzymania lub ograniczenia ¶rodków finansowych Zamawiaj±cego) lub wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesuniêciu o okres wynikaj±cy z przerw lub opó¼nienia rozpoczêcia prac. 2) W przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci wykonywanych robót – poprzez zastosowanie tych materia³ów lub urz±dzeñ ze skutkiem zmniejszenia kosztów lub uzyskania lepszej jako¶ci robót, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± prowadziæ do podwy¿szenia wynagrodzenia Wykonawcy ani wyd³u¿enia terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana mo¿e dotyczyæ jedynie u¿ywanych przez Wykonawcê materia³ów. 3) W przypadku pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy – poprzez zastosowanie tej technologii ze skutkiem skrócenia czasu realizacji lub zmniejszenia kosztów, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± prowadziæ do podwy¿szenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4) w przypadku zmiany osoby wskazanej jako Kierownik budowy/ Kierownik Robót oraz projektanta w bran¿y architektonicznej, na zasadach okre¶lonych w Umowie. 5) W przypadku zaniechania wykonania robót, których wykonanie w trakcie realizacji sta³o siê zbêdne – a nie mo¿na by³o przewidzieæ tego w dniu zawarcia umowy przy jednoczesnym obni¿eniu warto¶ci wynagrodzenia o warto¶æ robót zaniechanych. 6) Nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w takim przypadku zmianie mog± ulec te zapisy umowy, na które zmiana przepisów mia³a wp³yw. 7) Wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, od których zale¿y wykonanie przedmiotu zamówienia i w³a¶ciwa realizacja umowy; w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych mo¿e ulec zmianie termin wykonania zamówienia podstawowego, o czas niezbêdny do wykonania robót zmiennych. 8) zmiany unormowañ prawnych powszechnie obowi±zuj±cych, przy czym w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku, podatek VAT bêdzie naliczony zgodnie ze stawk± obowi±zuj±c± na dzieñ wystawienia faktury, z tym ¿e: - w przypadku podwy¿szenia stawki podatku VAT zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian, - w przypadku obni¿enia stawki podatku VAT zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2.2. Zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2.3. Wniosek Wykonawcy o zmianê tre¶ci umowy winien byæ zg³oszony Zamawiaj±cemu, w terminie do 7 dni od momentu wyst±pienia przes³anek do zmian umowy. Wniosek powinien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzaj±cymi okoliczno¶ci faktyczne wskazywane przez Wykonawcê we wniosku. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy okazania orygina³ów przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów. 2.4. Zmiany danych teleadresowych lub numeru konta bankowego spowodowane przyczynami organizacyjnymi, nast±pi± poprzez przekazanie pisemnego o¶wiadczenia Strony, której zmiany dotycz±, drugiej Stronie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie wspó³finansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg za po¶rednictwem Kujawsko-Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego i Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.