Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223769/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEI, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH, KAWY I HERBATY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OLEI, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH, KAWY I HERBATY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7747cad3-2760-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa olei i tłuszczów roślinnych oraz kawy i herbaty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŻYWN/469/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei, tłuszczy roślinnych, kawy i herbaty. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SWZ, wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15530000-2 - Masło
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15863100-6 - Herbata zielona
15863200-7 - Herbata czarna
15864100-3 - Herbata w torebkach
4.5.5.) Wartość części: 92780,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei, tłuszczy roślinnych, kawy i herbaty. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.2 do SWZ, wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15530000-2 - Masło
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15863100-6 - Herbata zielona
15863200-7 - Herbata czarna
15864100-3 - Herbata w torebkach
4.5.5.) Wartość części: 37181,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67861,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67861,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH "Polaris" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135723,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38119,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76001,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38119,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH "Polaris" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76238,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w budynkach przy ul. Dzielnej 1-11, ul. Dzielnej 13-37, ul. Dzielnej 39-43, ul. Dzielnej 45-53 na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- SZP/242-003/2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centralnego laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywna dostawa 40 000 litrów oleju opałowego lekkiego do dwóch kotłowni znajdujących się przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu
- Modernizacja pomieszczenia nr 806 w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9 na potrzeby laboratorium analiz danych i bezpieczeństwa informacji.
- Świadczenie kompleksowych usług serwisowych, przeglądu i napraw pojazdów służbowych oraz karetek Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - 6 zadań
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025 cz. 1-8
- Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Koronowie
- Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju roślinnego do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Lublinie
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.