Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241712/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów na terenie gminy Pielgrzymka na podstawie biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1
1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768775013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pielgrzymka.biz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów na terenie gminy Pielgrzymka na podstawie biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8af3cd-fd19-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025775/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce świadczony na podstawie biletów miesięcznych w okresie nauki szkolnej od 1 września 2022 r. do dnia 30 czerwca 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487963,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce na podstawie biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2022/2023, 2023/2024 i 2024/2025. Usługa świadczona będzie w dniach nauki szkolnej.
Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć ilość uczniów 164 i 4 opiekunów w całym okresie objętym zamówieniem. W okresie objętym zamówieniem liczba uczniów może ulec zmianie.
Wykonawca zorganizuje usługę z zachowaniem poniższych zasad:
1) celem dowozu i odwozu uczniów wykonawca w okresie realizacji zamówienia uruchomi i utrzyma kursy autobusowe na zasadzie regularnych linii otwartych,
2) wykonawca w celu świadczenia usługi zaangażuje min. 3 autobusy,
3) wykonawca zapewni wszystkim uczniom w każdym autobusie miejsce siedzące,
4) wykonawca zobowiązany jest dla każdego kursu odebrać i odwieźć opiekuna dzieci ze szkoły w Pielgrzymce, przewóz opiekuna należy uwzględnić w cenie oferty.
5) wykonawca zapewni przyjazd uczniów do szkoły w Pielgrzymce do godziny 7:50.
6) wyjazd z poszczególnych miejscowości nie może odbywać się wcześniej niż o godzinie 6:55.
7) wykonawca zapewni odwóz dzieci w taki sposób, aby każdy z kursów nie trwał dłużej niż 40 minut,
8) wykonawca zorganizuje godziny odwozu w taki sposób aby czas od „godziny gotowości odwozu” nie był dłuższy niż 10 min, (zalecany 5 min),
9) Zamawiający wymaga aby w przypadku nieprzewidzianego zatrzymania przewozu uczniów, wykonawca w czasie do 60 minut podstawił autobus zastępczy. Warunek ten stanowi jedno z kryterium wyboru oferty oraz podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
10) Ponadto wykonawca zostanie zobowiązany do:
- utrzymania autobusów w należytym stanie technicznym oraz utrzymania w nich porządku i czystości,
- przestrzegania przepisów bhp i ppoż.,
- oznaczenia autobusów (na czas przewozów) informacją - transport dzieci szkolnych,
- umieszczenia i utrzymać na przystankach autobusowych aktualnych rozkładów jazdy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741908,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741908,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741908,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJA-TRANS Marzena Klińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911518294
7.3.3) Ulica: Sędzimirów 79
7.3.4) Miejscowość: Sędzimirów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-524
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741908,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.