Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227999/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Sienkiewicza oraz ul. 11 Listopada i ul Generała Sikorskiego w Zwoleniu na zasadzie zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZWOLEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC KOCHANOWSKIEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 676-22-10 wew. 110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zwolen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.zwolen.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Sienkiewicza oraz ul. 11 Listopada i ul Generała Sikorskiego w Zwoleniu na zasadzie zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-705efc56-2a86-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001509/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych na ul. 11 Listopada i ul. Generała Sikorskiego w Zwoleniu
1.1.9 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych na ul. Słowackiego w Zwoleniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UDiZM.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa ul. Sienkiewicza w Zwoleniu (droga gminna – własność Zamawiającego) polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w ul. Sienkiewicza w Zwoleniu. W ramach opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania niezbędnych jej uzgodnień w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca w pierwszej kolejności opracuje i uzgodni z Zamawiającym koncepcję przebudowy przejścia. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane i powinna być kompletna w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót. Przedmiotowa inwestycje powinny zostać zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi warunkami techniczno-budowlanymi, BHP, PPOŻ itp. normującymi projektowanie i wznoszenie obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zobowiązania wykonawcy, aby przy sporządzaniu dokumentacji projektowej uwzględnił jego zalecenia i uwagi w tym dotyczących przyjętych rozwiązań.Zaprojektowane a później wykonane roboty budowlane powinny spełniać min. poniższe wymagania:
a) Zastosowanie 2 szt. kompletnych lamp solarnych LED o mocy min. 30W, panel min. 200W,strumień świetlny na poziomie min. 5500LM, barwa światła 3000-6000K, zastosowanie akumulatorów żelowych bezobsługowych min 120Ah , ze sterowaniem czasem pracy i mocy lampy, z czujnikiem zmierzchu, na słupach oświetleniowych ocynkowanych o wysokości min. 5,5m i montażu opraw na wys. min.in. 4,0m , słupy 2 szt- należy zamontować na fundamencie żelbetowym, Gwarancja powyższego zestawu powinna wynosić minimum 24 miesiące.
b) zastosowanie 2 szt. kompletnych znaków informacyjnych radarowych z wyświetlaczem prędkości o min. 10 prekonfigurowanych parametrach pracy, przekraczanie prędkości i opis zdarzenia musi się wyświetlać na czerwono i informować kierowców, natomiast prędkość w kolorze zielonym wraz z oprogramowaniem, zasilanie solarne. Gwarancja powyższego zestawu powinna wynosić minimum 24 miesiące.
c) punktowe podświetlenie przejścia dla pieszych elementami fotowoltaicznymi w osłonie żeliwnej (pługoodporne) o intensywnym pulsowaniu min. po 3 z każdej strony przejścia;
d) oznakowanie poziome przejść dla pieszych i terenu dojazdu do przejścia farbami chemoutwardzalnymi w kolorze biało- czerwonym,
e) zastosowanie płyt chodnikowych ostrzegawczych ,
f) zastosowanie 2 szt. kompletnych znaków przejść dla pieszych D-6 z lampami LED z detektorem ruchu –zasilanie solarne oraz tablic wskazujących T-27;
g) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej w miejscach wymagających;
h) wykonanie robót niezbędnych dla poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Przebudowa ul. 11 Listopada i ul. Generała Sikorskiego w Zwoleniu (droga gminna – własność Zamawiającego) polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na dwóch przejściach dla pieszych zlokalizowanych na skrzyżowaniu ulic 11 Listopada i ul. Generała Sikorskiego w Zwoleniu. W ramach opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania niezbędnych jej uzgodnień w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca w pierwszej kolejności opracuje i uzgodni z Zamawiającym koncepcję przebudowy przejścia. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane i powinna być kompletna w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót. Przedmiotowa inwestycje powinny zostać zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi warunkami techniczno-budowlanymi, BHP, PPOŻ itp. normującymi projektowanie i wznoszenie obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zobowiązania wykonawcy, aby przy sporządzaniu dokumentacji projektowej uwzględnił jego zalecenia i uwagi w tym dotyczących przyjętych rozwiązań.Zaprojektowane a później wykonane roboty budowlane powinny spełniać min. poniższe wymagania:
a) zastosowanie 2 szt. kompletnych lamp LED na wysięgnikach o mocy min. 30W i strumieniu świetlnym na poziome min. 5500LM, barwie światła od 3000-6000K, posiadających możliwość sterownia czasem pracy i mocy lampy, posiadający czujnik zmierzchu, na słupach ocynkowanych w wysokości min. 5.5m. , na fundamentach żelbetowych z zasilaniem z sieci energetycznej z istniejącej linii oświetlenia ulicznego w ul. Generała Sikorskiego w Zwoleniu.. Gwarancja powyższego zestawu powinna wynosić minimum 24 miesiące.
b) zastosowanie 1 szt. kompletnej lampy LED na wysięgniku o mocy min. 30W i strumieniu świetlnym na poziome min. 5500LM, barwie światła od 3000-6000K, posiadającej możliwość sterownia czasem pracy i mocy lampy, posiadającej czujnik zmierzchu, na słupie ocynkowanym w wysokości min. 5.5m. , na fundamencie żelbetowym z zasilaniem z sieci energetycznej z istniejącej linii oświetlenia ulicznego w ul. Generała Sikorskiego w Zwoleniu. Gwarancja powyższego zestawu powinna wynosić minimum 24 miesiące.
c) zastosowanie w ul.11 Listopada 1 szt. kompletnego znaku informacyjnego radarowego z wyświetlaczem prędkości o min. 10 prekonfigurowanych parametrach pracy, przekraczanie prędkości i opis zdarzenia musi się wyświetlać na czerwono i informować kierowców, natomiast prędkość w kolorze zielonym wraz z oprogramowaniem., zasilanie solarne. Gwarancja powyższego zestawu powinna wynosić minimum 24 miesiące.
d) Zastosowanie standardowych punktowych elementów odblaskowych w osłonie żeliwnej po 3 szt. po każdej stronie przejścia w ul.11 Listopada w Zwoleniu i 3 szt. po stronie przejścia od ul. Generała Sikorskiego w Zwoleniu.
e) oznakowanie poziome przejść dla pieszych i terenu dojazdu do przejścia farbami chemoutwardzalnymi w kolorze biało- czerwonym;
f) zastosowanie płyt chodnikowych ostrzegawczych;
g) zastosowanie znaków przejść dla pieszych D-6 na tablicach fluorestencyjnych w kolorze żółto-zielonym oraz tablic wskazujących T-27;
h) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej w miejscach wymagających;
i) wykonanie robót niezbędnych dla poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK Dominik Lisowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 673006493
7.3.3) Ulica: ul. Felin 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-278
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK Dominik Lisowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 673006493
7.3.3) Ulica: ul. Felin 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-278
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
- "Utwardzenie terenu na cele rekreacyjne nad Zalewem w Zwoleniu - przebudowa wewnętrznej drogi dojazdowej oraz miejsc postojowych"
- "Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Zwoleniu o żłobek wraz z infrastrukturą"
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.