Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 683 27 07
1.5.8.) Numer faksu: 44 685 13 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-radomsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96c099c1-c116-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c099c1-c116-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005838/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usuwanie awarii wodno-kanalizacyjnych w 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko.
2.Zakres robót obejmuje w szczególności:
1)zabezpieczenie terenu robót,
2)zakup, transport i wbudowanie materiałów oraz utylizację odpadów powstałych przy realizacji niniejszego zamówienia,
3)wymianę pękniętych rur, zakładanie opasek, wymianę hydrantów, zasuw itp.,
4)przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, a w wyjątkowych sytuacjach odtworzenie ciągów pieszych i jezdni,
5)dokonywanie odcięcia dopływu wody do posesji na polecenie Zamawiającego,
6)wymiana elementów/materiałów/urządzeń o słabym stanie technicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym lub na żądanie Zamawiającego,
7)sporządzanie dokumentacji odbiorowej,
8)oraz realizacji innych obowiązków wynikających z §4 ust. 2 umowy,
9)czas przystąpienia do usunięcia awarii w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku wystąpienia awarii grożących znacznymi szkodami w mieniu lub stwarzającymi inne poważne zagrożenie, bez zbędnej zwłoki.
3. Zamawiający ze względu na stosunkowo niewielki zakres prac budowlanych i ich jednorodzajowość nie dokonuje podziału zamówienia na części, a tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Motyw 78 preambuły do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 94, str. 65 z późn. zm.) wymienia przykładowe przyczyny uzasadniające brak podziału zamówienia na części: instytucja zamawiająca mogłaby
4stwierdzić, że taki podział groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia w wyznaczonym terminie. Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia była dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw -podział na części nie służył temu, by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców.
Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
Odstąpienie od podziału na części nie eliminuje możliwości wystąpienia podwykonawstwa bądź wspólnego złożenia oferty.
Jest to proste, nieskomplikowane zamówienie liniowe, stanowiące jedną integralną całość bez dających się wyodrębnić części mogących być wykonywanymi oddzielnie, o możliwie krótkim okresie realizacji.
W ocenie Zamawiającego powyższe uzasadnia, aby przedmiotu zamówienia nie dzielić na części i udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy, gdyż podział niniejszego zamówienia na części nie przyniósłby Zamawiającemu, ani Wykonawcom korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBUD INVESTMENTS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000615131
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-06 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale Chirurgii
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.