Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189271/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00189271/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00189273/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00196867/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00211584/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00225331/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania (serwerownia TRISTAR),
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i oprogramowania (serwerownia TRISTAR),2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4aa2187-1bbb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003180/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzetu i oprogramowania (serwerownia TRISTAR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189271/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.70.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania (serwerownia TRISAR). 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację obecnie eksploatowanej infrastruktury serwerowej, macierzy dyskowej (wraz z dyskami), półek rozszerzających macierzy wraz z usługą wsparcia producenta, migracją danych z obecnie eksploatowanej infrastruktury do nowo zakupionej oraz aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania wirtualizacji serwerów i tworzenia backupu. 3.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona: 1)Zakup 10 szt. serwerów fizycznych, które zastąpią obecnie eksploatowane Chassis 2 szt. wyposażone w 5 szt. blade każdy (łącznie 10 szt. blade) z zachowaniem pełnej obecnej funkcjonalności systemu.
2) Zakup macierzy dyskowej – 1 szt. zgodnie z poniżej niżej opisaną specyfikacją (pkt. 8). 3)Zakup dysków twardych. 4)Zakup zapasowych dysków twardych do macierzy – w ilości 10 szt. 5) Zakup zapasowych dysków twardych do serwerów – w ilości 5 szt. 6) Zapewnienie wsparcia producenta na wymieniony wyżej sprzęt na okres nie krótszy niż 2 lata.
7) Migracja danych z obecnie eksploatowanej macierzy do nowo zakupionej.
8) Migracja danych z obecnie eksploatowanej serwerów bazodanowych do nowo zakupionych. 9)Aktualizacja zainstalowanego oprogramowania do wirtualizacji serwerów wraz z subskrypcją aktualizacji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania. (Obecnie zainstalowane: VMware vCenter Server 6.7) 10)Zakup i zastąpienie obecnie eksploatowanego serwera do tworzenia kopii zapasowych wraz z aktualizacją zainstalowanego na mim oprogramowania oraz subskrypcją aktualizacji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania. (Obecnie zainstalowane: Veritas Backup Exec 20.6 rev. 1188). 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia- Załącznik A do SWZ,
2) Wzór umowy- załącznik 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087177,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1938584,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1087177,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Nord sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-29-611
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1087177,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży oprogramowania Microsoft ESD Office Home & Business 2024 AllLng EuroZn [EP2-06606], dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- Dostawa subskrypcji oprogramowania EDR wykorzystującego sztuczną inteligencję
- "Dostawa 2 szt. serwerów wraz z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi oraz licencjami dostępowymi" w ramach projektu " Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa w Gminie Mszanie"
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.