Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00179746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego
utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 i 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fff51f9e-dd06-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport , usługi leśne, budowa dróg leśnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowegoutrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 i 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fff51f9e-dd06-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 700000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399034,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ramach realizowanych przez OTL inwestycji drogowych.Przedmiot zamówienia został podzielony na części („Zadania”):
Zadanie nr 1 Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ramach realizacji zadania: „Budowa dojazdu pożarowego nr 35 (Środkowa) na terenie Nadleśnictwa Lubsko”
1. Zakres robót dla Zadania nr 1 obejmuje:
a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni w przewidywanej ilości około 2 040 m2,
b) wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5-8 mm w przewidywanej ilości około 2 040 m2,
c) uwałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 2 040 m2,
d) wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 2-5 mm w przewidywanej ilości około 2 040 m2,
e) wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 2 040 m2.
2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: dokumentacja projektowa, techniczna, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załączniki nr 9a do SWZ.
3. Informacje dodatkowe:
1) Czas realizacji:
- Zadanie nr 1 – do 21 dni od podpisania umowy.
Termin realizacji robót Zamawiający uzależnia od panujących warunków atmosferycznych.
Wykonawca o terminie rozpoczęcia robót zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem.
2) Wykonawca uwzględni w cenie wszelkie koszty związane z wykonaniem podwójnego utrwalenia nawierzchni wraz z zakupem materiałów i ich transportem w miejsce wbudowania. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych maszyn, narzędzi, materiałów i urządzeń.
3) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych, które dopuszczają zastosowanie materiałów w budownictwie.
4) Wykonawca musi uzyskać zgodę Inspektora Nadzoru na wbudowanie wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zadań.
5) Wykonawca na własny koszt dokona badań (zgodnie z STWiOR) niezbędnych do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem postępowania.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego niezależnie od ich podstawy prawnej. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz ilości rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę robót.
7) Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych.
8) Uzyskanie od Zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy.
9) Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictw, które podlegają procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Roboty oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: https://pl.fsc.org/pl oraz www.pefc.pl
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dla Zadania nr 1
- droga leśna - dojazd pożarowy nr 35 (Środkowa) na terenie Nadleśnictwa Lubsko;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ramach realizowanych przez OTL inwestycji drogowych.Przedmiot zamówienia został podzielony na części („Zadania”):
Zadanie nr 2 Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ramach realizacji zadania: „Budowa drogi leśnej wraz ze zjazdami na drogę powiatową oraz drogi gminne - dojazd pożarowy nr 12 w leśnictwie Czarna”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót dla Zadania nr 2 obejmuje:
a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni w przewidywanej ilości około 17 461 m2,
b) wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5-8 mm w przewidywanej ilości około 17 461 m2,
c) uwałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 17 461 m2,
d) wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 2-5 mm w przewidywanej ilości około 17 461 m2,
e) wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 17 461 m2.
2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: dokumentacja projektowa, techniczna, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załącznik nr 9b dla Zadania nr 2 do SWZ.
3. Informacje dodatkowe:
1) Czas realizacji:
- Zadanie nr 2 – do 4 miesięcy od podpisania umowy.
Termin realizacji robót Zamawiający uzależnia od panujących warunków atmosferycznych.
Wykonawca o terminie rozpoczęcia robót zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem.
2) Wykonawca uwzględni w cenie wszelkie koszty związane z wykonaniem podwójnego utrwalenia nawierzchni wraz z zakupem materiałów i ich transportem w miejsce wbudowania. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych maszyn, narzędzi, materiałów i urządzeń.
3) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych, które dopuszczają zastosowanie materiałów w budownictwie.
4) Wykonawca musi uzyskać zgodę Inspektora Nadzoru na wbudowanie wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zadań.
5) Wykonawca na własny koszt dokona badań (zgodnie z STWiOR) niezbędnych do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem postępowania.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego niezależnie od ich podstawy prawnej. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz ilości rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę robót.
7) Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych.
8) Uzyskanie od Zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy.
9) Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictw, które podlegają procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Roboty oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: https://pl.fsc.org/pl oraz www.pefc.pl
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia
Zadania nr 2 - droga leśna - dojazd pożarowy nr 12 w leśnictwie Czarna na terenie Nadleśnictwa Przytok
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 630000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542404531
7.3.3) Ulica: Rzeźnicza 6-8
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44663,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288106,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288106,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542404531
7.3.3) Ulica: Rzeźnicza
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354370,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Modernizacja nawierzchni podwórza i remont zjazdu przy ul. Wałowej 14 w Świebodzinie
- Remont mieszkań z zasobu mieszkaniowego Gminy Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Makowie - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Łambinowice w miejscowościach Jasienica Dolna i Drogoszów."
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Bazylianówka w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Cyprzanowie - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.